مراجعه بیش از ۱۱۴ هزار بیمار در تعطیلات نوروز به مراکز درمانی تامین اجتماعی استان مرکزی

مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی از مراجعه ۱۱۴ هزار بیمار در ایام تعطیلات نوروز به مراکز درمانی این استان خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از خبرگزاری مهر، روح اله سهرابی در این باره گفت: در طرح آماده باش نوروزی که از ۲۴ اسفندماه سال گذشته تا ۱۷ فروردین ماه امسال اجرایی شد ۱۱۴ هزار و ۵۲۲ بیمار به مراکز درمانی این استان مراجعه کردند.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان مرکزی با بیان اینکه تعداد ۱۳۷۱ بیمار نیز از خدمات بستری در ۳ بیمارستان امام خمینی (ره) اراک، بیمارستان شهید دکتر چمران ساوه و بیمارستان شازند بهره‌مند شدند افزود: در این ایام تعداد ۴۵۶ عمل جراحی در ۳ بیمارستان ملکی استان انجام شده که از این تعداد ۱۳۸ عمل به صورت اورژانسی بوده است.

سهرابی بیان کرد: در ایام تعطیلات نوروزی بیمارستان امام خمینی (ره) اراک، بیمارستان شهید دکتر چمران ساوه، بیمارستان شازند و پلی کلینیک شبانه‌روزی ابن سینا اراک به صورت تمام وقت در سه شیفت به مراجعان خدمات ارائه کردند و در ۸ درمانگاه تأمین اجتماعی نیز پذیرش بیماران در ایام غیر تعطیل نوروزی طبق روال معمول انجام شد.

وی تاکید کرد: فعالیت حوزه‌های پشتیبانی و ستادی نیز در ایام تعطیلات نوروزی تداوم داشت؛ کارشناسان ستادی، رؤسای بیمارستان‌ها و مراکز درمانی در طول ایام نوروز با حضور در محل خدمت، به صورت مستمر نحوه ارائه خدمت به بیماران را تحت نظارت قرار دادند و بازرسی‌های مستمر و شبانه روزی توسط اداره بازرسی و همکاران ستادی انجام شد.

کد خبر: 69537

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 3 =