نشست هم‌اندیشی مسئوان حوزه درمان تامین‌اجتماعی با نمایندگان کانون‌های بازنشستگی البرز

نشست هم‌اندیشی مدیر درمان، معاونان و روسای مراکز درمان تامین اجتماعی استان البرز با روسا و نمایندگان کانون‌های کارگری و بازنشستگی استان در محل سالن کنفرانس مدیریت درمان تامین اجتماعی استان برگزار شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان البرز، در این هم‌اندیشی ابتدا مدیر درمان تامین اجتماعی استان با اشاره به چالش‌های حوزه درمان گفت: همه ما در تلاش هستیم با کمک شرکای اجتماعی و سایر حوزه بتوانیم خدمات مناسب به بیمه‌شدگان و مردم ارائه دهیم و همواره باید توجه کنیم بیمه‌شدگان و مراجعان مراکز درمانی باید احساس و اطمینان داشته باشند که خدمت خود را بطور مناسب دریافت کنند و سازمان تامین اجتماعی نیز در کنارشان حامی مناسبی برای آنهاست.

داریوش طاهرخانی افزود: مدیرعامل سازمان تامین‌اجتماعی خط قرمز سازمان را دریافت هر گونه زیرمیزی عنوان و بیان کرده‌اند که عدم ارائه خدمت بهتر از دریافت هر گونه زیر میزی در قبال ارائه خدمت است.

وی در ادامه گفت: ما وظیفه داریم در چارچوب راهبردهای سازمان تامین اجتماعی به ارائه خدمت بپردازیم و خوشبختانه با حمایت مسئولان سازمان تامین اجتماعی اقدامات بسیار خوبی نیز در حمایت از بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران انجام شده است که علاوه بر خدمات رایگان به افراد بالای ۶۵ سال اخیرا ارائه خدمات رایگان به کودکان زیر هفت سال نیز ابلاغ و اجرائی شده است.

مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان البرز بیان کرد: در استان البرز نیز با حمایت مسئولان سازمان تامین اجتماعی و مسئولان استانی پس از سال‌ها اقدمات بسیار مناسبی برای توسعه مراکز درمانی تامین اجتماعی استان انجام شده است که پس از کلنگ‌زنی و شروع احداث بیماستان ۱۹۷ تختخوابی هشتگرد در مهر ماه سال‌جاری ، بزودی شاهد کلنگ‌زنی و شروع احداث پلی‌کلینک‌های تخصصی شهید بهشتی و حصارک در کرج و پلی‌کلینیک تخصص نظر آباد خواهیم بود .

در ادامه این نشست مسئولان و نمایندگان کانون های کارگری و بازنشستگی استان البرز به بیان نیاز ها، مسائل و مشکلات مرتبط به درمان بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران تامین اجتماعی پرداختند .

قلی شادبخش، رئیس کانون بازنشستگان و مستمری‌بگیران تامین اجتماعی استان البرز با اشاره به همکاری مجموعه تامین اجتماعی و کانون‌های بازنشستگی و کارگری استان گفت: خوشبختانه تعامل بسیار خوب و مثبتی در سطح استان وجود دارد و مسائل و درخواست‌ها به راحتی با مدیران کل استان و روسای مراکز درمانی طرح و مورد بررسی قرار می‌گیرد .

وی افزود : نقش‌های همه ما برای این است که با کمک یکدیگر بتوانیم خدمت بهتری ارائه دهیم و یقینا هز چقدر تعامل و ارتباطات بهتر و بیشتری صورت پذیرد نتایج آن نیز در رفع مسائل و مشکلات و کبود ها آشکار خواهد شد .

محمد ساکی، عضو کانون هماهنگ شوراهای اسلامی کار استان نیز با اشاره به خدمات درمانی استان بیان کرد: تمامی کارکنان در حوزه های بیمه‌ای و درمانی بیشتر از ظرفیت و توان خود در حال ارائه خدمت هستند و کمبود نیرو در مراکز کاملا مشهود و تاثیر گذار است و امیدواریم با برگزاری آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی و جذب نیروهای لازم شاهد ارائه خدمت بیشتری باشیم .

در ادامه این نشست مسائل مرتبط با نشان دار کردن بیماران خاص و صعب العلاج، نسخ الکترونیکی داروئی و درمانی و برگزاری همایش‌های آموزشی و اطلاع‌رسانی لازم با همکاری کانون‌های بازنشستگی و کارگری و مدیریت درمان تامین اجتماعی استان البرز مطرح شد.

کد خبر: 69001

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 3 =