آزادراه منجیل - رودبار بهره‌برداری شد

آزاد راه منجیل - رودبار (هشت کیلومتر باقیمانده آزاده راه قزوین - رشت) امروز دوشنبه با حضور محسن منصوری معاون اجرایی رییس جمهور و وزیر راه و شهرسازی به بهره برداری رسید.

به گزارش آتیه آنلاین، وزیر راه و شهرسازی روز دوشنبه در مراسم بهره برداری از این مسیر آزادراهی در شهرستان رودبار با اشاره به مشکلات ترافیکی این مسیر گفت: تردد در این مسیر موجب گله مندی مردم بوده و ترافیک چند ساعته باعث گرفتاری مسافران و مردم منطقه شده بود که اکنون با بهره برداری از این مسیر دیگر شاهد این مشکلات نخواهیم بود.

مهرداد بذرپاش با بیان اینکه منابع خوبی برای تکمیل آزاد راه قزوین - رشت تزریق شد، اضافه کرد: در راستای حل معضل این منطقه و مشکل مردم برای ساخت این پروژه تسریع شد و اینک شاهد بهره برداری این آزاد راه هستیم.

وی با اشاره به طول ۸.۵ کیلومتری این مسیر آزادراهی گفت : ۵.۵ کیلومتر تونل و پل در این مسیر است و ۲۴ هزار میلیارد ریال برای آن هزینه شده که بر اساس ارزش روز بیش از ۵۰ هزار میلیارد ریال می باشد.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه در مسیر برگشت ملاحظات اجتماعی مردم منطقه در نظر گرفته شده است، افزود: این مهم اصول اصلی کار بود که ضمن حل مشکل ترافیک این مسیر مهم کشور، اشتغال و کسب و کار مردم منطقه به خطر نیفتد؛ از اینرو قرار شد که مسیر برگشت از همان مسیر سابق باشد.

وی افزود: اصرار رییس جمهور بر گشایش هشت کیلومتر باقیمانده آزاد راه قزوین - رشت قبل از سال جدید بود تا مردم بتوانند در نوروز سال جدید از مزایای این مسیر بهره‌مند شده و از ترافیک‌های سنگین آن خلاصی یابند.

کد خبر: 68924

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 0 =