بازدید رئیس تامین‌اجتماعی شعبه سه کرمانشاه از شرکت چینی کرد

رئیس تامین‌اجتماعی شعبه سه کرمانشاه به همراه معاون اداری و مالی و تعدادی از کارشناسان واحدهای مختلف شعبه جهت بازدید و بررسی مشکلات احتمالی شرکت چینی کرد در محل این شرکت حضور پیدا کردند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی تامین‌اجتماعی شعبه سه کرمانشاه، در ابتدای بازدید شاهرخ فتاحی، رئیس شعبه و هیات همراه از قسمت‌های مختلف این شرکت؛ کوره ها، کارگاه‌های قالب گیری، لعاب زنی وبسته بندی بازدید کردند.

فتاحی در جریان این بازدید ضمن بیان تاریخچه سازمان درخدمت رسانی به مخاطبان خود گفت: فلسفه وجودی سازمان تامین اجتماعی خدمت رسانی دقیق وبی کم کاست به کلیه اقشار جامعه است.

وی افزود: تعامل دو سویه با شرکای اجتماعی گامی بلند و کلیدی در جهت ایجاد حس رضایت‌مندی در میان شرکای اجتماعی و از سویی سرعت بخشیدن در رسیدن به اهداف کلان سازمان است.

رئیس تامین‌اجتماعی شعبه سه کرمانشاه ادامه داد: باتوجه به لزوم آگاهی کارفرمایان و بیمه‌شدگان و بطور کلی شرکای اجتماعی از قوانین و مقررات مربوطه، سازمان تامین‌اجتماعی اقدام به برنامه‌ریزی جامع کرده و توسعه تعامل با مخاطبان را در دستور کار خود قرار داده و کلیه پرسنل شعبه سه کرمانشاه از کوچکترین تلاشی درجهت رفع دغدغه‌ی بیمه‌ای فعالان حوزه تولید و صنعت دریغ نخواهد کرد.

فتاحی با اشاره به ظرفیت‌های ایجادی برای رفاه حال و بهره‌مندی عمومی آحاد جامعه از خدمات تامین اجتماعی بیان کرد: طرح بیمه فراگیر خانواده ایرانی بستری مناسب جهت بهره‌مندی آحاد جامعه از مزایای قانونی تامین اجتماعی است و آمادگی داریم کلیه مشمولین با سن ۱۸ تا ۵۰ سال و مرتبط با پرسنل شرکت چینی کرد را در همین جلسه بیمه کنیم.

در ادامه مدیرعامل شرکت چینی کرد ضمن عرض خیرمقدم و خوش‌آمدگویی گفت: حضور مجموعه تأمین‌اجتماعی شعبه سه کرمانشاه در محل شرکت چینی‌کرد، قوت قلبی برای یکایک ما بود و نشان از اراده این سازمان در تحقق اصل ۳ جانبه گرایی است.

حمیدرضا تازش با اشاره به بخشی از مشکلات این شرکت بیان کرد: موضوع بدهی‌های ایجادی ناشی از ۴ درصد سخت و زیان‌آور یکی از مهم‌ترین مباحثی بود که به نوعی به یک مشکل و چالش اصلی برای شرکت چینی کرد تبدیل شده است.

درپایان این بازدید نسبت به تحویل و توزیع بروشور طرح فراگیر بیمه خانواده و خدمات غیرحضوری بین پرسنل شرکت چینی کرد اقدام لازم صورت پذیرفت و همچنین به ابهامات و مشکلات مطرح شده مسئولان این شرکت در حوزه سخت و زیان آور و غرامت دستمزدهای پرسنل این شرکت پاسخ لازم ارائه شد.

کد خبر: 68799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 8 =