برگزاری دوره آموزشی "الگوریتم روابط کار" ویژه جامعه کار و تولید در ایلام

دوره آموزشی " الگوریتم روابط کار" ویژه جامعه کار و تولید با همکاری موسسه کار و تامین‌اجتماعی در ایلام برگزار شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام، دوره آموزشی"الگوریتم روابط کار" با همکاری موسسه کار و تأمین اجتماعی روز دوشنبه ۱۴ اسفندماه سال‌جاری (به مدت ۴ ساعت ) با حضور پرسنل کارخانه سیمان ایلام در محل سالن جلسات کارخانه برگزار شد. مدرس این دوره جعفر پیرزادنیا، کارشناس طبقه‌بندی مشاغل با سابقه بیش از ۲۰ سال عضویت در مراجع حل اختلاف استان بود.

شروع روابط کاری فی ما بین کارفرمایان و پرسنل در یک مجموعه از زمان استخدام تا زمان قطع همکاری که به واسطه (ترک کار، استعفا، اخراج، اتمام قرارداد، فوت و ...) اتفاق می‌افتد دارای شرایط و تشریفات خاص خود بوده که این امور«الگوریتم روابط کار » نامگذاری شده است.

هدف از آموزش این دوره، آشنایی با ابعاد حقوقی قرارداد کار، بررسی مطالبات نیروی کار، نحوه استفاده از انواع مرخصی، نظام ارزیابی و طبقه بندی مشاغل، بررسی جرائم و مجازات‌های متخلفان از قانون کار و...... توصیف شد.

بدیهی است دوره آموزشی موصوف به کارفرمایان کمک می‌کند که اقدامات لازم را درباره پرسنل شاغل مجموعه به درستی انجام داده و درگیر محکومیت‌ها و جرائم قانونی نشوند.

کد خبر: 68766

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 15 =