تجلیل از کارفرمایان برتر اداره کل تامین‌اجتماعی استان اصفهان

یازدهمین جشنواره ملی کارفرمایان برتر استان اصفهان با حضور جمعی از مسئولان اداره کل تامین‌اجتماعی استان و مدیران استانی در سالن شهید خرازی اداره‌ کل برگزار و از برترین‌های استان تجلیل شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی استان اصفهان، در این جشنواره مدیرکل تامین اجتماعی استان اصفهان گفت: سازمان تامین‌اجتماعی تشکیل شده از چند شریک اجتماعی است که مهمترین آنها کارفرمایان برتر و خوش حساب هستند که این جشنواره در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی سازمان و به منظور تجلیل از آنها هر سال در کشور برگزار می‌شود.

مرتضی حاجی کاظمی افزود: سازمان تامین اجتماعی استان اصفهان نگاه تک بعدی نداشته و فقط گزینه تامین منافع سازمان در اولویت نیست بلکه همیشه در کنار کار فرما هستیم و در مواقع بحرانی تلاش کردیم در انجام امور بیمه‌ای کارفرمایان تسهیل‌گری داشته باشیم.

وی اهداف تعریف شده سازمان تامین اجتماعی را رفاه اجتماعی و باز توزیع ثروت و حرکت به سمت عدالت اجتماعی ذکر و بیان کرد: اکنون که در جنگ اقتصادی با پیامدهای روانی و اجتماعی روبرو هستیم کارفرمایان با تولید کالا و خدمت به عنوان افسران جنگ اقتصادی حضور دارند و با همکاری کارگران و بیمه‌شدگان، خلاءها و مشکلات تولید را مرتفع می‌کنند و غرور ملی و امیدآفرینی در کشور بوجود می‌آورند.

مدیرکل تامین اجتماعی استان اصفهان گفت: در اصفهان ۱۱۰ هزار کارگاه فعال که دارای پرونده کارفرمایی هستند وجود دارد که بر اساس این آمار ۱۱ نفر کارفرمای برتر معرفی و یک کارفرما نیزبه به‌عنوان کارفرمای نمونه کشور معرفی می‌شود.

شرکت سرد ساز خودرو گلپایگان کارفرمای برتر استان اصفهان و منتخب ملی شد

در ادامه جشنواره، مدیر روابط عمومی سازمان تامین‌اجتماعی بیان کرد: هر ساله در راستای تحقق اصل سه جانبه‌گرایی، تقویت و توسعه تعامل با شرکای اجتماعی و جامعه کارفرمایی کشور به عنوان صاحبان اصلی سازمان و در اجرای سیاست‌های کلی تامین اجتماعی ابلاغی مقام معظم رهبری و با عنایت به فرصت مغتنم نامگذاری سال۱۴۰۲ به نام‌"مهار تورم و رشد تولید"‌ "جشنواره انتخاب کارفرمایان برتر کشور با اهداف تقویت و توسعه تعامل دو سویه و اثربخش با جامعه کارفرمایی با تاکید بر بهینه‌سازی مناسبات، تغییر نگرش مثبت ‌جامعه کارفرمایی کشور نسبت به فعالیت‌ها و کارکردهای تامین اجتماعی، ‏افزایش رضایتمندی تشکل‌ها و گروه‌های کارفرمایی و صاحبان بنگاه‌های تولیدی و اقتصادی، ‏الگوسازی از کارفرمایان فعال در عرصه تولید و کارآفرینی در سطح جامعه ترویج فرهنگ کارآفرینی و ایجاد اشتغال پایدار، برای تمامی کارفرمایان کارگاه‌های حقیقی و حقوقی فعال در ‌کشور برگزار می‌شود.

جواد کریمیان افزود: کارفرمایان برتر استان در ۴ سطح توسط کمیته ارزیابی کارفرمایان برتر درسطح شعب شناسایی و معرفی می‌شوند.

وی یادآور شد: شاخص‌های بیمه‌ای مهم‌ترین معیار انتخاب کارفرمایان برتر است و ارائه به موقع لیست حق بیمه کارکنان، واقعی سازی دستمزدها، عدم بدهی معوق حقوق و یا معوقات بیمه‌ای، نداشتن پرونده کارگری _کارفرمایی، رعایت ایمنی و کاهش خطرات ناشی از بی احتیاطی در کار و همچنین استفاده پررنگ از سامانه غیرحضوری در انجام امورات در انتخاب افراد و کارفرمای برتر تأثیر مستقیم دارد.

در پایان مراسم از ۱۱ کارفرمای برگزیده تجلیل شد.

لیست کارفرمایان برتر به شرح زیر است:

سطح یک :

محمد رضا سنماری - شرکت سرد ساز خودرو

محمد مهدی حقوقی - شرکت دارو سازی امین

محسن احمدی - شرکت سرامدان مدیریت علم و فن اوری سلمانیان فارس

سطح دو:

امیرهوشنگ یزدی نیا - شرکت سهند آوا الکتریک

یاسر یوسفی جوزدانی - شرکت پوران پودرسپاهان

زهره زمانی - شرکت تعاونی نگار نخ سپاهان

سطح سه :

محسن راعی - شرکت تضامنی ماشین سازی

حمیدذبیحی پزوه - شرکت بنیان صنعت کویرسپاهان

مصطفی محمدی پور - شرکت بازارسازان اوند

امیرحسین ستاری - شرکت ستاره صنعت نیاکان

سطح چهار:

امید خسروی - شرکت همگامان علم و صنعت ایرانیان لیان

کد خبر: 68407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 7 =