اختصاص تسهیلات ۲۰۰ میلیارد تومانی به تعاونی‌های لرستان

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از اختصاص تسهیلات بانکی به تعاونی‌های لرستان خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط‌عمومی اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان لرستان، حامد ویس کرمی در شورای توسعه و برنامه‌ریزی لرستان در این باره گفت: از محل خط اعتباری سه هزارمیلیاردی حوزه تعاون طی سال ۱۴۰۲، علاوه بر اعتبار اختصاص‌یافته به لرستان در صورت تحقق اقدامات، مبلغ ۵۰ میلیارد تومان دیگر به این استان اختصاص پیدا خواهد کرد.

وی با بیان اینکه از محل خط اعتباری دو هزارمیلیاردی حوزه تعاون سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱، سهم لرستان ۴۶ میلیارد تومان بوده که ۲۶.۸ میلیارد آن پرداخت و ۲۰ میلیارد دیگر نیز عقد قرارداد شده است افزود: تأکید شده که ظرف دو ماه آینده و تا پایان امسال این ۲۰ میلیارد تومان عقد قرارداد شده نیز پرداخت شود.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به رسیدگی به امور مناطق کمتر توسعه‌یافته در حوزه تعاون باتوجه‌به دستور وزیر، ادامه داد: از محل منابع بانک توسعه تعاون با اولویت پرداخت تسهیلات به تعاونی‌هایی که در قالب زنجیره ارزش تعریف شده‌اند و تعاونی‌هایی که به مسئله ساماندهی اشتغال فارغ‌التحصیلان، دانش‌بنیان‌ها و زنان می‌پردازند، مبلغ ۲۰۰ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۳ اختصاص پیدا خواهد کرد.

ویس کرمی، تأکید کرد: طی سه سال اخیر دراین‌رابطه ۱۵۲ میلیارد تومان به استان پرداخت شده که در سال ۱۴۰۳ این عدد به ۲۰۰ میلیارد تومان خواهد رسید.

کد خبر: 68245

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 9 =