پرداخت ۶۷ درصد از تسهیلات مشاغل خانگی در استان کرمانشاه

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه از پرداخت ۶۷ درصد از تسهیلات مصوب اشتغالزایی مشاغل خانگی در این استان در سال جاری خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه، مختار احمدی در این باره گفت: در سال جاری در مجموع دو هزار و ۱۳۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی مشاغل خانگی به استان اختصاص یافته که از این مبلغ تاکنون یک هزار و ۴۲۳ میلیارد و ۸۹۱ میلیون ریال به متقاضیان پرداخت شده است.

وی افزود: در سال جاری یک هزار و ۹۴۵ مورد طرح به بانک‌های عامل به مبلغ دو هزار و ۲۰۳ میلیارد و ۲۰۹ میلیون ریال ارسال شده که از این تعداد یک هزار و ۲۹۵ مورد به متقاضیان پرداخت شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه ادامه داد: در پرداخت این تسهیلات بانک‌های ملی، رفاه کارگران، توسعه تعاون، صادرات، پست بانک، ملت، تجارت مهر ایران و رسالت به عنوان بانک‌های عامل تعیین شده‌اند که به غیر از بانک رسالت مابقی بانک‌ها اقدام به پرداخت تسهیلات به متقاضیان کرده‌اند.

احمدی گفت: از بین بانک‌های عامل بیشترین میزان را بانک ملی به میزان ۱۰۱ درصد پرداخت کرده است و پس از آن نیز بانک‌های رفاه کارگران با ۹۵، توسعه تعاون با ۸۵ و صادرات با ۸۴ درصد در رده‌های بعدی قرار دارند.

وی افزود: در سال جاری در مجموع با پرداخت این میزان تسهیلات بانکی برای یک هزار و ۳۲۴ نفر در استان در بخش مشاغل خانگی اشتغال ایجاد شده است.

کد خبر: 67721

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 3 =