انعقاد تفاهمنامه همکاری بهزیستی عنبرآباد با موسسه خیریه ازدواج آسان پیوند مرواریدها

در راستای کمک به تامین جهیزیه مناسب برای مددجویان تحت پوشش بهزیستی، تفاهمنامه همکاری فی مابین بهزیستی عنبرآباد با موسسه خیریه ازدواج آسان پیوند مرواریدها منعقد شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان، در ابتدای این جلسه عباس سرحدی، رئیس اداره بهزیستی شهرستان عنبرآباد گفت: باتوجه به تاکید دین مبین اسلام بر امر مقدس ازدواج و همچنین خط‌مشی‌ها در جهت ترویج سنت ازدواج در بین جامعه هدف بهزیستی و همچنین با اشاره به رویکرد جدید سازمان بهزیستی در استفاده از ظرفیت خیرین و مؤسسات خیریه این تفاهم‌نامه منعقد شده است.

وی افزود: تعامل اداره بهزیستی با خیرین شهرستان و جامعه خیرین حامی مددجویان برای ما بسیار مغتنم و ارزشمند است و تلاش داریم تا با پیوند خیرین و جامعه هدف، بخشی از مشکلات مددجویان را حل و فصل کنیم.

در ادامه سرحدی، مدیر موسسه خیریه ازدواج آسان پیوند مرواریدها گفت: بهزیستی یکی از سازمان‌هایی است که در زمینه ازدواج آسان با این موسسه همکاری و افرادی را جهت استفاده از امکانات این موسسه به آنها معرفی می‌کند.

وی افزود: فعالیت و گسترش موسسه خیریه ازدواج آسان از بارزترین مصادیق مشارکت اجتماعی مردمی در قالب یک رقابت سالم و خداپسندانه برای خدمت به جامعه هدف بهزیستی به منظور رفع مشکلات این عزیزان است.

بر اساس یکی از بندهای این تفاهمنامه مقرر شد که زوجین تحت حمایت با پرداخت مبلغ ۱۵ میلیون تومان سهم آورده و با مشارکت موسسه به مبلغ ۵۰ میلیون تومان جهیزیه دریافت کنند.

همچنین به زوجین تحت حمایت بهزیستی و زوجین معرفی شده از موسسه، خدمات مشاوره رایگان از طرف بهزیستی ارائه می‌شود.

کد خبر: 67680

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 1 =