تزریق ۱۱ هزار میلیارد ریال تسهیلات به بخش تولید البرز

مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان البرز اعلام کرد: ۱۱ هزار و ۵۵۲ میلیارد رال، طی سال جاری به بخش‌های مختلف تولیدی و اقتصادی استان توسط این بانک تزریق شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۵ درصد افزایش نشان می‌دهد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز، علی غیاثی در این باره گفت: این میزان تسهیلات در قالب دو هزار و ۷۰۰ فقره پرونده طی ۹ ماه ساری جاری به بخش‌های اقتصادی استان شامل صنعت و معدن، کشاورزی، بازرگانی و خدمات، ازدواج، فرزندآوری و اشتغال مددجویان تحت پوشش نهادهای حمایتی پرداخت شد.

وی افزود: هدف اصلی بانک توسعه تعاون هدایت صحیح منابع مالی به سمت حمایت از تولید و ایجاد اشتغال پایدار است و برنامه‌ریزی‌ها و سیاست‌های بانک همواره بر مبنای جلوگیری از اتلاف و انحراف منابع در نحوه مصرف تسهیلات پرداختی به واحدهای اقتصادی است.

مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان البرز با بیان اینکه برای جلوگیری از هدر رفت تسهیلات ،کارشناسان بانک توسعه تعاون با جدیت و حساسیت بالا نحوه هزینه این تسهیلات در واحدهای تولیدی و صنعتی را نظارت می‌کنند گفت: بانک توسعه تعاون ملزم به حمایت از تمام بخش‌های اقتصادی به ویژه شرکت‌های تعاونی و اقتصاد تعاونی محور است .

وی بیان کرد: افزایش میزان پرداخت تسهیلات این بانک به تمام بخش‌ها به ویژه تولید بیانگر اهتمام به مشارکت در توسعه اقتصادی، خدمات و کمک به رفع مشکلات مردم به ویژه در موضوع جوانی جمعیت و ازدواج است.

غیاثی با اشاره به روند پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه توسط این بانک گفت: امسال میزان پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه اعم از ازدواج، فرزندآوری، اشتغال و امثال آن با وجود شرایط محدودمالی ۸۲ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد داشته است.

وی افزود: امسال بیش از ۱۰ درصد سبد تسهیلاتی بانک توسعه تعاون استان البرز به تسهیلات قرض‌الحسنه اختصاص یافته است.

کد خبر: 67569

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 6 =