برگزاری آئین تجلیل از کارفرمایان نمونه تامین‌اجتماعی خراسان رضوی

با حضور مقامات و مسئولان تشکلات کارفرمایی استان خراسان رضوی، مراسم تجلیل و تقدیر از کارفرمایان نمونه حوزه تامین‌اجتماعی استان برگزار شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی استان خراسان رضوی، در این مراسم که با حضور مهدی شفیعی، مدیرکل تامین‌اجتماعی استان، معاونان مدیرکل، سرپرست دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی، رؤسا و مدیران اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی، خانه صنعت، معدن و تجارت، انجمن مدیران صنایع، اتاق تعاون، اتاق اصناف و کانون انجمن‌های صنفی کارفرمایی استان و رؤسای ادارات اداره کل و رؤسای شعب تامین‌اجتماعی مشهد و طرقبه برگزار شد، از کارفرمایان نمونه که حائز شرایط و امتیازات شاخص‌های حوزه تأمین‌اجتماعی طی سال ۱۴۰۱ شده بودند، تقدیر به‌عمل آمد.

شرکت نیان الکترونیک به صورت ملی و شرکت فراورده‌های دیرگداز ایران، بیمارستان قمربنی هاشم، شرکت صنایع بسته‌بندی و قوطی‌سازان پارت‌سازان، شرکت جوانه‌خراسان، شرکت فرازین خانه شکلات، هتل بزرگ پارک حیات، صنایع چرم شالچی، شرکت تعاونی مرزنشینان باجگیران در سطح استانی برگزیده و در این مراسم مورد تقدیر قرار گرفتند.

این مراسم هر ساله برگزار و کارفرمایان و کارافرینان برتر حوزه تامین‌اجتماعی در استان و همچنین سراسر کشور معرفی و تجلیل می‌شوند.

کد خبر: 67089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =