بیش از ۴۰۰۰ کارفرمای گیلانی مشمول تقسیط بدهی شده‌اند

در ۹ ماهه لغایت آذر سال‌جاری افزون بر ۴ هزار تقسیط با رقمی در حدود ۵۰۰ میلیارد تومان برای مساعدت به جامعه کارفرمایی جهت تعیین تکلیف دیون در شعب تامین‌اجتماعی گیلان انجام پذیرفته شده است.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی استان گیلان، کیوان مرتضوی با اشاره به اینکه ۱۵ دی‌ماه پایان عملیات صدور بیلان کارگاهی شش ماهه اول سالجاری برای تعیین و ابلاغ میزان مطالبات بیمه‌ای از کارگاه‌های مشمول قانون در سطح شعب استان است افزود: بر اساس آمار استخراج شده، تا آذرماه سالجاری افزون بر ۴ هزار نفر از کارفرمایان استان از شرایط فراهم شده در قالب تقسیط بدهی‌ها برخوردار شده‌اند.

وی افزود: شرایط تقسیط بدهی‌های بیمه‌ای کارفرمایان همسو با رویکردهای سازمان برای مساعدت به این قشر و حمایت از عرصه‌های تولیدی صنعتی انجام شده و در سال‌جاری با الحاق یک دستور جداگانه، امکان تقسیط مجدد بدهی‌های تقسیطی تبدیل به حال شده تا سه نوبت نیز میسر شد.

مدیرکل تامین‌اجتماعی گیلان بیان کرد: مجموع رقم بدهی‌های تقسیط شده در قالب این چهارهزار تقسیط ، نزدیک به ۵۰۰ میلیارد تومان از دیون کارفرمایان گیلانی را تشکیل می‌دهد که بر اساس تعداد و مبالغ اقساط بخشی از آن تاکنون به حیطه وصول درآمده و قسمت عمده آن باقی مانده است.

کد خبر: 66678

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 10 =