هشدار تامین‌اجتماعی قم به بیمه‌شدگان درباره پیام‌های درخواست اطلاعات شخصی

اداره کل تامین‌اجتماعی استان قم با صدور اطلاعیه‌ای پیرامون پیام‌هایی با موضوع درخواست اطلاعات شخصی، به بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران تحت پوشش این سازمان هشدار دارد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی قم، این اداره کل با صدور اطلاعیه‌ای پیرامون تلاش افراد سودجو و متخلف برای سوءاستفاده از نام، عنوان یا لوگوی این سازمان اعلام کرد: هرگونه تماس یا پیامکی مبنی بر درخواست ارسال اطلاعات شخصی و مالی بیمه‌شدگان و بازنشستگان، مورد تأیید این سازمان نیست. اطلاعیه‌های رسمی سازمان علاوه بر شعب بیمه‌ای، صرفاً از طریق درگاه‌های ارتباطی رسمی این اداره کل منتشر می‌شود.

اداره کل تامین‌اجتماعی استان قم پیش از این نیز اعلام کرده بود که هر نوع تماس تلفنی یا مراجعه حضوری افراد با عنوان سازمان تامین‌اجتماعی به درب منازل و تقاضای وجه یا درخواست اطلاعات شخصی، مورد تأیید این اداره کل نیست و اقدامی کلاهبردارانه است.

بیمه‌شدگان و بازنشستگان تامین‌اجتماعی برای کسب هرگونه اطلاعات مورد نیاز، در تمام ساعات شبانه‌روز می‌توانند با مرکز ارتباطات مردمی با شماره ۱۴۲۰ تماس برقرار کنند و از مشاوره و راهنمایی کارشناسان این مرکز بهره‌مند شوند.

تامین‌اجتماعی به عنوان بزرگترین سازمان بیمه‌گر استان قم اکنون بیش از ۸۳۲ هزار بیمه‌شده و مستمری‌بگیر را تحت پوشش دارد.

کد خبر: 66544

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 8 =