پرداخت ماهیانه ۶۰۰ میلیارد تومان مستمری به بیمه‌شدگان همدانی

مدیرکل تامین‌اجتماعی استان همدان در دیدار با نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی از پرداخت ماهیانه ۶۰۰ میلیارد تومان مستمری به بیمه‌شدگان استان خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی استان همدان، طبق برنامه‌ریزی به عمل آمده و در راستای تقویت تعامل با نمایندگان و مقامات استانی و شهرستانی، جواد جمور، مدیرکل تامین‌اجتماعی استان همدان با هادی بیگی نژاد، نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.

دراین دیدار مدیرکل تامین‌اجتماعی استان همدان ضمن ارائه گزارشی از وضعیت بیمه‌شدگان در استان افزود: بیش از ۸۶۰ هزار نفر از جمعیت استان تحت پوشش تامین اجتماعی هستند که ۴۷ درصد از جمعیت استان را شامل می‌شود و ماهیانه بالغ بر ۶۰۰ میلیارد تومان مستمری پرداخت می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۹۱ هزار نفر در استان مستمری دریافت می‌کنند گفت: روزانه به طور میانگین بین ۲۳ الی ۳۰ حکم برقراری مستمری صادر می‌شود که درماه به تعداد ۷۰۰ پرونده به مجموعه مستمری‌بگیران استان افزوده می‌شود.

جمور به وضعیت بدهی دولت به سازمان اشاره و بیان کرد: بدهی انباشته دولت به سازمان بیش از ۶۰۰ میلیارد تومان است که اگر این بدهی به نحوی به سازمان پرداخت شود خیلی از مشکلات سازمان و ارائه خدمات مطلوب به بیمه‌شدگان مرتفع خواهد شد.

در ادامه بیگی نژاد به معضل مدیریتی کشور اشاره کرد و گفت: بیشتر مشکلات کشور از مدیریت ناصحیح ناشی می‌شود که باید برای این موضوع چاره‌ای اندیشیده شود.

وی با اعلام حمایت از طرح‌های سازمان افزود: در راستای تادیه بدهی دولت از پیشنهادات سازمان قاطعانه دفاع خواهم کرد. همچنین با واگذاری شرکت‌های در مالکیت دولت به سازمان موافقم اما مشروط به اینکه صرفاً سازمان سهام‌داری کند و در امور تخصصی و مدیریتی دخالتی نداشته باشد.

کد خبر: 66296

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 16 =