رسیدگی به ۱۵۰ درخواست بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران در میزخدمت تامین‌اجتماعی البرز

در میز خدمت تامین‌اجتماعی استان البرز که با حضور نماینده تام‌الاختیار مدیرعامل سازمان تامین‌اجتماعی و مدیران و کارشناسان بیمه‌ای و درمانی برگزار شد، ۱۵۰ درخواست بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان البرز، همزمان با سفر رئیس جمهور و هیأت دولت به استان البرز و با حضور زین‌العابدین امیر احمدی، معاون بررسی و رسیدگی به شکایات و مسئول سامانه سامد، از تاریخ ۱۵ لغایت ۱۷ آذر ماه در حدود ۱۵۰ درخواست بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران و کارکنان در میز خدمت تامین‌اجتماعی استان مورد بررسی و دستور اقدام قرار گرفت .

اهم موضوعات درخواست‌های مطروحه در بخش بیمه‌ای تقسط بدهی، بخشودگی جرائم، بهره‌مندی از تخفیف، مسائل مربوط به بیمه رانندگان و کارگران ساختمانی، از کار افتادگی، برقراری مستمری، میزان پرداخت مستمری، قانون تعیین تکلیف برای افراد دریافت‌کننده حقوق کمتر از حداقل حقوق و درخواست‌های وام و در بخش درمانی نیز از کارافتادگی و استراحت‌های پزشکی، هزینه‌های دارویی و درمانی، جابجایی و نقل و انتقالات کارکنان و پیگیری اقدامات درمانی افراد بوده است.

در حاشیه استقرار میز خدمت تامین‌اجتماعی استان با استقرار تیم‌های پزشکی در حدود ۱۷۰ نفر از مراجعان نیز مورد غربالگری و تست‌های فشارخون و قندخون قرار گرفتند.

کد خبر: 66289

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 3 =