افزایش ۱۰ درصدی پوشش بیمه‌ای شهرستان فراهان در استان مرکزی

مدیرکل تامین‌اجتماعی استان مرکزی در دیدار با امام جمعه فراهان گفت: طی ۲ سال گذشته ۱۰ درصد به جمعیت تحت پوشش سازمان تامین‌اجتماعی در شهرستان فراهان افزوده شده است.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی استان مرکزی، علیرضا حسینی، مدیرکل تامین‌اجتماعی استان مرکزی به همراه رئیس شعبه فرمهین با حضور در محل دفتر امام جمعه شهرستان فراهان، با حجت الاسلام محمد سوری، امام جمعه این شهرستان دیدار و درباره مهم‌ترین مسائل حوزه تامین‌اجتماعی گفتگو و تبادل نظر کردند.

در این دیدار حسینی ضمن تبریک انتصاب حجت الاسلام محمد سوری به عنوان امام جمعه شهرستان فراهان، به ارائه گزارشی از وضعیت تامین‌اجتماعی در استان و این شهرستان پرداخت و گفت: تامین‌اجتماعی یک نهاد عمومی است و به دلیل‌ تعامل‌ گسترده‌ای که با اقشار مختلف جامعه دارد باید نهادی پاسخگو باشد.

وی افزود: با توجه به سیاست مدیریتی اداره کل استان در استفاده از مدیران بومی و ظرفیت زنان، اولین مدیر خانم سازمان تامین‌اجتماعی در سطح استان مرکزی در سال ۱۴۰۰ به عنوان رئیس شعبه فرمهین منصوب شد و با مدیریت خوب وی طی ۲ سال گذشته ۱۰ درصد به جمعیت تحت پوشش بیمه‌ای این شهرستان افزوده شده است.

مدیرکل تامین‌اجتماعی استان مرکزی ادامه داد: در حال حاضر ۱۰ هزار و ۶۷۲ نفر از جمعیت فراهان از خدمات بیمه و درمان سازمان استفاده می‌کنند که از این تعداد ۴ هزار و ۶۲۹ نفر بیمه شده اصلی و پنج هزار و ۳۳۵ نفر بیمه شده تبعی و ۷۰۸ نفر مستمری‌بگیر اصلی و تبعی هستند.

وی تعداد کارگاه‌های فعال شهرستان فراهان را ۴۱۱ کارگاه اعلام کرد و گفت: این تعداد در دوره مشابه سال قبل ۳۶۸ کارگاه بوده که طی این مدت افزایشی حدود ۱۲ درصد داشته است.

حسینی به اصل ۲۹ قانون اساسی اشاره کرد و گفت: هدف سازمان پوشش حداکثری اقشار مختلف جامعه در بهره‌مندی از خدمات بیمه تامین‌اجتماعی توام با افزایش رضایت‌مندی بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران است.

انتخاب اداره کل تامین اجتماعی استان مرکزی به عنوان اثربخش‌ترین دستگاه در حمایت از تولید

وی افزود: با توجه به ارتباط تنگاتنگی که سازمان با تولید دارد تعامل بسیار خوبی طی سه سال گذشته با تولیدکنندگان و صنعتگران در سطح استان برقرار شده، به گونه‌ای که اداره کل تامین‌اجتماعی استان به عنوان اثربخش‌ترین دستگاه در حمایت از تولید در سال ۱۴۰۱ برگزیده و مورد تقدیر استاندار قرار گرفت.

کد خبر: 65626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 7 =