۳۳ کارفرمای برتر سازمان تأمین اجتماعی معرفی می‌شوند

«محسن تقیانی» مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی از انتخاب و معرفی کارفرمایان برتر سازمان تأمین اجتماعی در ماه‌های آینده برای تجلیل و تقدیر از خدمات گسترده آنها در حوزه کارفرمایی خبر داد.

تقیانی در گفت‌وگو با آتیه آنلاین با اعلام این خبر، بیان کرد: با توجه به برنامه برگزاری انتخاب کارفرمایان برتر تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی در استانها، تعداد ۳۳ کارفرمای برتر کشور با انتخاب در استانها به عنوان برترین‌های حوزه کارفرمایی طرف قرارداد با سازمان تأمین اجتماعی معرفی خواهند شد.

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی در ادامه افزود: یکی از رویکردهای اصلی سازمان در حوزه تکریم جامعه کارفرمایی، انتخاب کارفرمایان برتر و برگزاری نشست‌ها و جشنواره‌هایی برای تقدیر از این بخش شرکای اجتماعی سازمان در سطح کشور است.

وی همچنین اضافه کرد: این جشنواره‌ها همه ساله در سطح کشور در تمامی استان‌ها برگزار شده و برگزیدگان کارفرمایی با توجه به شاخص‌های معین انتخاب، معرفی و مورد تقدیر و تکریم قرار می‌گیرند.

تقیانی با اشاره به این مهم، افزود: آیین و رویداد ملی تکریم کارفرمایان و انتخاب و معرفی برترین‌های این حوزه، ماه‌های آتی با حضور مقامات کشوری برگزار خواهد شد.

توسعه تعامل با جامعه کارفرمایی از اهداف برگزاری جشنواره

تقیانی ادامه داد: با توجه به نامگذاری سال جاری به مهار تورم و رشد تولید، سازمان تأمین اجتماعی در راستای توسعه تعامل با شرکای اجتماعی و تجلیل از کارآفرینان و کارفرمایان برتر و به منظور حمایت از تولیدکنندگان، این جشنواره را برنامه‌ریزی کرده است تا در سطح ملی و استان با مشارکت روسا و فعالان تشکل‌های صنفی کارفرمایی، زمینه تقویت اصل سه‌جانبه‌گرایی فراهم شود.

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی بیان کرد: جشنواره انتخاب کارفرمایان برتر تأمین اجتماعی اهدافی همچون تقویت و توسعه تعامل موثر با جامعه کارفرمایی، افزایش سطح رضایتمندی تشکل‌ها و گروه‌های کارفرمایی و کارآفرینی و جلب اعتماد و ایجاد همدلی میان شرکای اجتماعی نسبت به عملکرد این سازمان را دنبال می‌کند.

او با اشاره به اینکه تکریم جامعه کارفرمایان تحت عنوان یکی از ارکان اصلی و اساسی شرکای اجتماعی این سازمان در همه حوزه‌ها مورد توجه قرار دارد، افزود: تقدیر از کارفرمایان و کارآفرینان برتر به عنوان یکی از راهکارهای موثر در راستای تکریم و تقدیر از جامعه کارفرمایی به شمار می‌رود.

برگزاری آیین اختتامیه المپیاد ورزشی بازنشستگان کارگری

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی همچنین از برگزاری آیین اختتامیه المپیاد ورزشی بازنشستگان کارگری در هفته جاری و هفته آینده خبر داد و گفت: این جشنواره به منظور ایجاد نشاط، شادابی و سلامتی جامعه بازنشسته برنامه‌ریزی شده است.

او در ادامه اضافه کرد: مراسم اختتامیه المپیاد ورزشی بازنشستگان کارگری سازمان تأمین اجتماعی ظرف هفته جاری برای بازنشستگان کارگری مرد و در هفته بعد برای بازنشستگان کارگری زن در شهر ارومیه برگزار می‌شود.

تقیانی توضیح داد: برگزاری مسابقات و اعلام نفرات و تیم‌های برتر ورزشی بازنشستگان کارگری در زمان اشاره شده انجام خواهد شد.

کد خبر: 65542

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 6 =