امضای تفاهم‌نامه همکاری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان و دادگستری کل استان

تفاهم‌نامه همکاری میان اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خوزستان و دادگستری کل استان امضاء شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان، تفاهم‌نامه همکاری تشکیل شعبه صلحی کار و پیمان شورای حل اختلاف مرکز استان با حضور اصغر رشنودی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان و رئیس شورای هماهنگی مدیران کل دستگاه‌های حوزه وزارت متبوع در استان و حجت الاسلام والمسلمین عبدالحمید امانت بهبهانی، معاون قضایی رئیس کل دادگستری خوزستان و رئیس شورای حل اختلاف استان به امضاء رسید.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان با ابراز خرسندی از امضای این تفاهم‌نامه بیان کرد: قطعا با هر اقدامی که بتواند گره‌ای از مشکلات مردم را باز کند استقبال می‌کنیم و امضای این تفاهم‌نامه نیز با همین هدف به انجام شد.

رشنودی گفت: اعتقاد داریم مسئولیت، یک امانت الهی و فرصت خدمتگذاری به مردم، که ولی نعمتان ما هستند موهبتی الهی است که باید قدر آن را دانست.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی خوزستان ادامه داد: استان خوزستان با بیش از یک میلیون جمعیت کارگری از نظر تعداد استان سوم کشور اما از نظر موضوعات و مسائل کارگری، استان نخست است و این جمعیت بالای جامعه هدف، مسئولیت ما را برای انجام تعهدات‌مان سنگین می‌کند.

وی تشکیل شورای حل اختلاف تخصصی با نگاه برقراری سازش را باعث افزایش راندمان و موجب رضایت‌مندی دانست و افزود: رسم و آیین ریش سفیدی و ایجاد صلح و سازش، ریشه در فرهنگ این سرزمین دارد و بهره‌گیری از این ظرفیت عظیم معنوی می‌تواند به ایجاد صلح و سازش و همچنین رفع اختلافات در حوزه کار و تولید منجر شود.

این تفاهم نامه در ۱۰ بند تنظیم و به امضای طرفین رسید.

کد خبر: 65493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 11 =