بهره‌برداری از ساختمان تامین‌اجتماعی شعبه تفرش در آینده‌ای نزدیک

مدیرکل تامین اجتماعی استان مرکزی در دیدار با فرماندار جدید شهرستان تفرش از افتتاح ساختمان شعبه این شهرستان تا قبل از پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی استان مرکزی، علیرضا حسینی، مدیرکل تامین‌اجتماعی استان مرکزی با حضور در محل فرمانداری شهرستان تفرش، با جواد اتابکی، فرماندار جدید این شهرستان دیدار و درباره مهم‌ترین مسائل حوزه تامین‌اجتماعی گفتگو و تبادل نظر کرد.

حسینی به ارائه گزارشی از وضعیت خدمات تامین‌اجتماعی در شهرستان تفرش پرداخت و گفت: نزدیک به ۱۵ هزار نفر از جمعیت ۲۵ هزار نفری شهرستان تفرش با ضریب پوشش ۵۹ درصدی از خدمات بیمه و درمان سازمان استفاده می‌کنند که از این تعداد ۵ هزار و ۱۴۰ نفر بیمه‌شدگان اصلی و ۶ هزار و ۶۶۰ نفر بیمه‌شدگان تبعی و ۲ هزار و ۹۶۰ نفر مستمری‌بگیر اصلی و تبعی هستند.

مدیرکل تامین اجتماعی استان مرکزی با اشاره به اصل ۲۹ قانون اساسی افزود: هدف سازمان پوشش حداکثری اقشار مختلف جامعه و بهره‌مندی از خدمات بیمه تامین‌اجتماعی و در عین حال ایجاد رضایت‌مندی در بین بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران است.

وی با اشاره به این که تحریم‌ها و شیوع بیماری کرونا نه تنها محدودیتی برای صنعت ایجاد نکرد بلکه به فرصت تبدیل شد، گفت: کارگاه‌های فعال این شهرستان در شهریورماه سال جاری ۴۵۶ کارگاه است که نسبت به سال گذشته ۵/۸ درصد افزایش داشته که عمدتا فاقد مشکل اساسی در حوزه بیمه‌ای است.

حسینی ادامه داد: در راستای تکریم مراجعان و خدمت‌رسانی مطلوب به مخاطبان و ذینفعان سازمان، احداث شعبه تفرش در محل جدید در دستور کار قرار گرفته که این پروژه تاکنون ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تا قبل از پایان سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

در پایان این دیدار فرماندار تفرش ضمن تشکر از زحمات و اقدامات سازمان تامین‌اجتماعی استان مرکزی به ویژه همکاران شعبه تفرش گفت: شعبه تامین اجتماعی تفرش کمترین میزان نارضایتی را در بین ادارات شهرستان در این مدت داشته‌ که این موضوع به دلیل وجود مدیر بومی و توانمند در ساختار شعبه است.

اتابکی در پایان آمادگی خود را برای هرگونه همکاری جهت تسریع در بهره‌برداری از شعبه جدید اعلام کرد.

کد خبر: 65383

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 11 =