تجلیل از مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی برای کسب رتبه یک کاهش نرخ بیکاری

با اهدای لوح تقدیر از مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی برای کسب رتبه یک کاهش نرخ بیکاری برای اولین بار در استان تجلیل شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی، آیین تجلیل از دستگاه‌های اجرایی برتر استان در سال ۱۴۰۱، در قالب بیست و پنجمین جشنواره شهید رجایی آذربایجان غربی در محل سالن آمفی تئاتر استانداری برگزار شد.

در این جشنواره محمدصادق معتمدیان، استاندار آذربایجان غربی و سپهری، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان از علی دهقانی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی به‌خاطر تلاش و همکاری در محور ایجاد اشتغال و کسب رتبه یک کاهش نرخ بیکاری برای اولین بار در استان با اهدای تندیس و لوح تقدیر تجلیل کردند.

در استان آذربایجان غربی ۵۲ دستگاه در قالب ۶ گروه، شامل گروه زیربنایی و زیرساخت (۱۱ دستگاه)، عمومی و قضایی و امنیتی (۷ دستگاه)، تولیدی و خدماتی (۷ دستگاه)، فرهنگی علمی و آموزشی (۱۰ دستگاه)، سلامت و رفاه اجتماعی (۱۳ دستگاه) و اقتصادی و مالی (۴ دستگاه) گروه بندی شده‌اند.

در پایان این آیین از دستگاه‌های اجرایی برتر استان در زمینه خدمت‌رسانی به مردم در سال ۱۴۰۱ با اهدای لوح تقدیر و تندیس جشنواره قدردانی شد.

همچنین از برخی دستگاه‌های قضایی، نظارتی، امنیتی و فرماندهان نظامی و انتظامی و دستگاه‌های خدمت‌رسان استان که در بهبود و تحقق سیاست‌های دولت مردمی و انقلابی سیزدهم و در خدمات رسانی بهینه به مردم در بخش‌های مختلف منشاء اثر مثبت بودند، تقدیر به عمل آمد.

کد خبر: 65168

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 2 =