تحویل ۱۸۲ واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش بهزیستی لرستان

معاون مشارکت‌های بهزیستی لرستان از تحویل ۱۸۲ واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش استان خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایسنا، رضا وفایی درباره تامین مسکن برای مددجویان تحت پوشش بهزیستی لرستان، گفت: تعهد امسال برای مسکن مددجویان تحت پوشش بهزیستی لرستان، یک‌هزار واحد در نظر گرفته شده که تاکنون ۱۸۲ واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش بهزیستی لرستان تحویل داده شده است.

وی افزود: برای خانواده‌های دارای دو معلول قرار بود ۱۹۸ واحد ایجاد کنیم که توانستیم ۲۰۳ واحد تحویل دهیم و بیشتر از تعهد خود انجام دادیم. همچنین برای خانواده دارای دو معلول در روستاهای استان ۷۸ واحد ایجاد و ۱۵۰ میلیون تومان به صورت بلاعوض پرداخت و برای خانواده دارای دو معلول در شهرهای استان ۲۰۰ میلیون تومان به صورت بلاعوض پرداخت شده است.

معاون مشارکت‌های بهزیستی لرستان با بیان اینکه از طریق طرح اقدام ملی نیز ۲۵۰ میلیون تومان بلاعوض و ۹۶ واحد تحویل شده است گفت: ۳۷ میلیارد تومان تسهیلات بانکی ودیعه مسکن برای مددجویان مستاجر اختصاص یافته که تاکنون ۱۷ میلیارد تومان به آنها به صورت ۱۰ ساله و با بهره چهاردرصد پرداخت شده است.

وی از پرداخت کمک هزینه ازدواج به مددجویان تحت پوشش خبر داد و بیان کرد: تاکنون یک میلیارد تومان کمک هزینه ازدواج به مددجویان پرداخت شده و سهم هر مددجو پنج میلیون تومان بوده است.

وفایی یادآور شد: در این مدت شش ماه، میزان جذب مشارکت مردمی ۵۵ میلیارد تومان به صورت نقدی، غیرنقدی و خدماتی بوده است.

کد خبر: 64672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 10 =