۱۲۶ گلوگاه‌ ترافیکی در پایتخت شناسایی شد

رئیس پلیس راهور پایتخت از شناسایی ۲۹۹ مدرسه در حاشیه معابر اصلی و وجود ۱۲۶ گلوگاه ترافیکی در پایتخت خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از خبرگزاری فارس، سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور رئیس پلیس راهور پایتخت در برنامه تلویزیونی «شهر امن» در خصوص شناسایی مدارس حاشیه معابر و گلوگاه‌های اصلی شهر تهران اظهار داشت: ۲۹۹ مدرسه که در حاشیه معابر اصلی در شهر تهران هستند توسط پلیس راهور تهران بزرگ شناسایی شدند.

او افزود: این ۲۹۹ مدرسه، مدارسی هستند که نیاز به کنترل ترافیکی بیشتری دارند و نیاز است که پلیس حتماً در این نقاط مستقر شود؛ اگرچه این برنامه‌ریزی و پیش‌بینی‌ها از قبل انجام شده است.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه گلوگاه‌های مختلفی در سطح شهر داریم که در نیمه دوم سال این گلوگاه‌های ترافیکی بیشتر می‌شوند افزود: ۱۲۶ گلوگاه ترافیکی شناسایی شده‌اند که بیشتر در معابر بزرگراهی و بخشی نیز در معابر شهری هستند.

او گفت: این گلوگاه‌ها محدوده‌هایی هستند که بعدازظهرها بار ترافیکی در آنها رها می‌شوند؛ مثلاً در محدوده خروجی گاندی به بعد، بار ترافیکی به یکباره رها و آزاد می‌شوند که این محدوده‌ها شناسایی شده و برای نظم بخشی به ترافیک آنها برنامه‌ریزی صورت گرفته است و همکاران بنده همیشه یک ساعت قبل از شروع ترافیک در معابر مستقر می‌شوند.

رئیس پلیس راهور پایتخت افزود: تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ قبل از آغاز ترافیک در کلیه معابر مرکزی و بزرگراهی شهر تهران حضور داشته و نسبت به روان‌سازی ترافیک، تنظیم زمان چراغ‌ها در سطح شهر و ایجاد بستر برای ترافیکی روان اقدامات لازم را انجام می‌دهند.

کد خبر: 64375

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 5 =