۵ شعبه ویژه رسیدگی به پرونده‌های رانندگی بدون گواهینامه در شهر تهران اختصاص یافت

رئیس شوراهای حل اختلاف استان تهران از اختصاص پنج شعبه ویژه رسیدگی به پرونده‌های رانندگی بدون گواهینامه در شهر تهران خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از خبرگزاری ایرنا، دادگستری کل استان تهران، غلامرضا مهدوی روز یکشنبه در نشست شورای معاونان دادگستری کل استان تهران با حضور علی القاصی مهر رئیس کل دادگستری استان تهران، علی صالحی دادستان تهران، ربیع‌الله قربانی رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران و معاونین قضایی رئیس کل برگزار شد، اختصاص شعب ویژه رسیدگی به پرونده‌های رانندگی بدون گواهینامه را اعلام کرد.

مهدوی گفت: در شهریور امسال، هزار و ۸۷۸ پرونده برای رسیدگی به این شعب ارجاع شد و با اقدامات انجام شده نیز به همین میزان رسیدگی شد و اکنون هیچ پرونده مانده‌ای وجود ندارد و در مدت زمان حداکثر یک ساعت رسیدگی انجام می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان تهران در واکنش به گزارش ارائه شده درباره این شعب گفت: این اقدام بسیار ارزشمند است زیرا پیش از این، ارجاع پرونده‌های ناظر بر رانندگی بدون گواهینامه به مراجع قضایی برای مردم ایجاد زحمت و هزینه می‌کرد و بر همین اساس خدمت شایسته‌ای به مردم محسوب می‌شود و سبب کاهش ورودی پرونده‌های قضایی به محاکم خواهد شد.

کد خبر: 64254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =