پرداخت ۴۵ درصد تسهیلات بانک توسعه تعاون در آذربایجان شرقی به بخش صنعت

مدیر شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی گفت: این بانک در طول پنج ماه نخست امسال بالغ بر چهار هزار و ۵۲۸ میلیارد ریال تسهیلات به بخش‌های مختلف پرداخت کرده است که ۴۵ درصد تسهیلات به بخش صنعت استان اختصاص یافته است.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایرنا، مسعود کردستانی در دیدار با محمد جعفر عظمایی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با اشاره به ظرفیت بانک توسعه تعاون در حمایت از بخش صنعت بیان کرد: در حال حاضر این بانک به واسطه سیاست‌های هیات مدیره تلاش دارد تا بسترهای حمایتی از ایجاد و حفظ اشتغال در صنایع را بیش از پیش فراهم کند که در این راستا نگاه توسعه‌ای بانک بیش از پیش ظهور و بروز دارد.

وی ابراز امیدواری کرد تا با همکاری بانک توسعه تعاون و اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان شاهد تحولات بزرگی در حمایت از فعالان اقتصادی استان باشیم.

محمد جعفر عظمایی، نیز در این دیدار با تاکید بر اینکه بانک توسعه تعاون خانه شرکت‌های تعاونی است؛ بر تعامل و همکاری بیش از پیش دو مجموعه تاکید کرد.

بانک توسعه تعاون در سال جاری چهار هزار و ۵۲۸ میلیارد ریال تسهیلات در بخش های مختلف استان آذربایجان شرقی پرداخت کرده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۰ درصدافزایش نشان می‌دهد.

۴۵ درصد این تسهیلات در بخش صنعت، ۱۵ درصد در بخش کشاورزی، دامداری و دامپروری و ۴۰ درصد نیز در بخش گردشگری، بازرگانی و خدمات پرداخت شده است.

کد خبر: 63735

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 1 =