دریافت حق بیمه ۷ درصدی از کارگران استان بوشهر

مدیرکل تامین‌اجتماعی استان بوشهر با بیان اینکه از ۱۰ هزار و ۱۵۸ کارگر ساختمانی در استان، با نرخ ۷ درصد حق بیمه اخذ می شود گفت: روسای شعب باید در مساجد درباره حق بیمه افراد و صنوف مختلف اطلاع‌رسانی کنند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی استان بوشهر، محمد جواد بازدرهوا در بازدید از شعبه شبانکاره، با گرامیداشت هفته دولت به بیان رویکردها و اهداف سازمان تامین‌اجتماعی پرداخت و گفت: سیاست‌های کلی تامین‌اجتماعی که در فروردین ماه سال جاری از سوی مقام معظم رهبری ابلاغ شد، چراغ راهی برای همه دستگاه‌ها و مدیران و فعالان و تصمیم‌گیران در این حوزه است. از همین رو این سازمان ضرورت تحول در نظام بازنشستگی و بیمه‌های اجتماعی و تامین‌اجتماعی را مشخص کرده است که باید منجر به ارتقای سرمایه اجتماعی کشور شود.

وی افزود: یکی از اهداف اصلی دولت سیزدهم ایجاد وفاق و انسجام و همدلی در عرصه اجتماعی، عدالت اجتماعی، مردمی بودن و استفاده از ظرفیت‌های همه دلسوزان و پایبندان به «انقلاب، راه امام و خط رهبری» است.

بازدرهوا به تشریح بیمه‌های قالی بافی، فراگیر، ورزشکاران و... پرداخت و گفت: ما اعلام کردیم که روسای شعب باید در مساجد در این‌باره اطلاع‌رسانی کنند تا مردم راحت‌تر در جریان امورات قرار گیرند، از همین رو برخی کارگاه‌ها مشمول دولت هستند و نیاز دارد که این مطالبات از دولت گرفته شود تا بتوانیم خدمات را به مخاطبان سازمان ارائه کنیم.

مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر با بیان اینکه ۱۰ هزار و ۱۵۸ کارگر ساختمانی در استان وجود دارد، بیان کرد: از این کارگران با نرخ ۷ درصد حق بیمه اخذ می‌شود.

بخشدار شبانکاره نیز در این راستا با بیان اینکه هر روز ملاقات مردمی دارد، گفت: ما سعی می‌کنیم مشکلات ارباب رجوع را به فردا موکول نکنیم، در دولت سیزدهم فعالیت‌های خوبی آغاز شده است و انعکاس اقدامات و فعالیت‌های دولت باید بخوبی انجام شود.

کد خبر: 63461

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 1 =