تخصیص اعتبار برای خانه‌دار شدن ۷۸۰ مددجوی بهزیستی گلستان

معاون مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان از اختصاص ۲ هزار و ۳۴۰ میلیارد ریال اعتبار قرض‌الحسنه و کمک بلاعوض برای ۷۸۰ خانوار مددجوی زیر پوشش بهزیستی استان خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایرنا، داود خسروی با بیان این مطلب افزود: اعتبار ساخت مسکن برای ۷۸۰ مددجوی بهزیستی گلستان از محل اجرای تفاهم‌نامه کشوری ساخت ۱۰ هزار واحد مسکونی روستایی ویژه مددجویان سازمان بهزیستی است.

وی ادامه داد: بر اساس این تفاهم‌نامه، به هر مددجوی معرفی شده سازمان بهزیستی گلستان، ۲ میلیارد ریال وام قرض الحسنه با کارمزد پنج درصد و بازپرداخت ۲۰ ساله و یک میلیارد ریال کمک بلاعوض پرداخت می‌شود.

خسروی بیان کرد: تاکنون بهزیستی گلستان ۴۰۰ مددجوی واجد شرایط زیر پوشش خود را شناسایی و به اداره کل بنیاد مسکن استان معرفی کرده و کار صدور پروانه ساختمانی، تشکیل پرونده، طراحی نقشه‌های ساختمانی، تامین اعتبار موردنیاز و معرفی به بانک عامل را انجام داده و عملیات ساختمانی آن ها هم آغاز شده است.

معاون مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان از پرداخت کمک بلاعوض تا سقف یک میلیارد ریال به آندسته از مددجویانی که در سنوات قبل از تسهیلات مسکن روستایی بنیاد مسکن استفاده کرده ولی موفق به تکمیل خانه های خود نشده‌اند، خبر داد و افزود: این اعتبار در نظر گرفته شده از محل اعتبار تخصیصی جدید پرداخت و این مددجویان صاحب خانه خواهند شد.

وی از مددجویان فاقد مسکن و یا دارای مسکن فرسوده و نیمه تمام زیر پوشش بهزیستی استان گلستان خواست برای بهره‌مندی از این فرصت استثنایی به بنیاد مسکن شهرستان محل سکونت خود مراجعه کنند.

کد خبر: 63030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 3 =