ایجاد بیش از یک‌هزار فرصت جدید شغلی توسط بانک توسعه تعاون کهگیلویه و بویراحمد

مدیر شعب بانک توسعه تعاون کهگیلویه و بویراحمد گفت : این بانک در سال ۱۴۰۱موفق شد که با پرداخت به‌موقع از محل پرداخت تسهیلات مختلف، یک هزار و ۱۵۵ فرصت جدید شغلی در این استان کم‌برخوردار ایجاد کند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایرنا، مهدی منتظری با اشاره به میزان پرداخت تسهیلات خرد این بانک در سال گذشته، گفت: ۶۳۶ فقره تسهیلات مرابحه عمومی به مبلغ ۵۶۶ میلیارد ریال، ۲۳۰ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه به مبلغ ۲۷ میلیارد ریال، ۱۹۴ فقره تسهیلات ازدواج به مبلغ ۲۷۲ میلیارد ریال و ۳۶۹ فقره تسهیلات فرزندآوری به مبلغ ۱۶۸ میلیارد ریال به متقاضیان پرداخت کرده‌ایم.

وی از پرداخت ۳۱۱ فقره تسهیلات بند ب تبصره ۱۶ کمیته امداد امام خمینی (ره) به مبلغ ۲۵۰ میلیارد ریال، ۶۶ فقره تسهیلات بند ب تبصره ۱۶ سازمان بهزیستی به مبلغ ۵۸ میلیارد ریال، ۲۲ فقره تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ به مبلغ ۱۹۵ میلیارد ریال، ۷۵۶ فقره تسهیلات مشاغل خانگی به مبلغ ۲۴۰ میلیارد ریال و ۱۹ فقره تسهیلات ودیعه مسکن به مبلغ ۳۸ میلیارد ریال از دیگر موارد پرداختی نام برد که طی مدت یاد شده توسط شعب این بانک در جای جای استان کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شده است.

مدیر شعب بانک توسعه تعاون کهگیلویه و بویراحمد تعداد فرصت‌های جدید شغلی ایجاد شده از محل تسهیلات پرداختی یاد شده را در مجموع یک هزار و ۱۵۵ مورد عنوان کرد که نقش مهمی در کاهش بیکاری و رشد اشتغال داشته است .

منتظری تاکید کرد: در مورد وام ازدواج هیچگونه پشت نوبتی در شهرستان‌های کهگیلویه و گچساران وجود ندارد و این بانک به لحاظ کمترین افراد پشت نوبتی در دیگر شهرها وضعیت خوبی نسبت به سایر بانک‌های استان دارد.

وی به نحوه و رویه پرداخت تسهیلات در فرایند این بانک اشاره و بیان کرد: در پرداخت تسهیلات به افراد، اهلیت‌سنجی می شود و توان مالی و فنی افراد بررسی و سپس تسهیلات اعطا خواهد شد.

کد خبر: 62864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 0 =