ثبت بیش از ۱۲۰۰ درخواست استفاده از بخشودگی جرائم بیمه‌ای توسط کارفرمایان گیلانی

مدیرکل تامین‌اجتماعی گیلان گفت: تا پایان تیرماه بیش از ۱۲۰۰ درخواست استفاده از بخشودگی جرائم بیمه‌ای توسط کارفرمایان گیلانی به ثبت رسیده که افزون بر ۷۰۰ مورد آن تعیین تکلیف و تقسیط شده است .

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی استان گیلان، کیوان مرتضوی با بیان اینکه از فرصت سه ماهه استفاده از بخشودگی جرائم بیمه‌ای یعنی اول خرداد لغایت مردادماه، تنها سه هفته باقیمانده است افزود : این مدت تمدید نخواهد شد و کارفرمایان متقاضی باید از فرصت اندک باقیمانده استفاده کرده و نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.

وی با تاکید بر اینکه ملاک عمل برای مهلت تعیین شده، زمان ثبت درخواست سیستمی بوده و ادامه یافتن فرایند بررسی و رسیدگی پس از آن مانعی برای استفاده از این بخشودگی نخواهد بود گفت: حسب مکاتباتی که با مجامع کارفرمایی استان صورت گرفته و در اطلاع رسانی‌های مکرر نیز اعلام شده است متقاضیان باید با مراجعه به سامانه خدمات غیرحضوری به نشانی es.tamin.ir در منوی کارفرمایان نسبت به ثبت درخواست اقدام کنند.

در دو ماهه سپری شده از مهلت بخشودگی جرائم بیمه‌ای ( خرداد و تیرماه ) بیش از ۱۲۵۰ درخواست از سوی کارفرمایان گیلانی به ثبت رسیده که از این میان افزون بر ۷۰۰ مورد تاکنون از سوی متقاضیان تقسیط و تعیین تکلیف شده است.

کد خبر: 62606

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 7 =