جذب ۱۳۶ نیرو در بخش مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان هرمزگان

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی گفت: در سه ساله اخیر ۱۳۶ نیرو در پست ها و مقاطع تحصیلی مختلف، جذب مدیریت درمان استان هرمزگان شدند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی هرمزگان، مهدی پایان در ارتباط با سهم اشتغال مدیریت درمان تامین اجتماعی استان بیان کرد: در سه ساله اخیر روند جذب نیروها آمار خوبی داشته است و ۱۳۶ نفر در سه سال اخیر جذب مدیریت درمان استان شده‌اند.

وی افزود: ۳۰ نفر در سال ۱۳۹۹، ۵۷ نفر در سال ۱۴۰۰ و ۴۹ نفر در سال ۱۴۰۱ به استخدام این مجموعه در آمدند. از ۴۹ نفر جذب شده در سال ۱۴۰۱، یک نفر نیروی فنی و مهندسی بوده و ۴۸ نفر در حوزه درمان مشغول شدند و از این تعداد ۲۷ نفر پزشک، ۱۶ نفر پرستار،دو نفر کارشناس اتاق عمل، یک نفر کارشناس آزمایشگاه، یک نفر کارشناس توان‌بخشی،یک نفر کارشناس فناوری اطلاعات و یک نفر بهدار بوده‌اند.

پایان گفت: در استان هرمزگان هزار و ۱۱۷ نفر پرسنل مشغول فعالیت هستند که از این تعداد ۹۶۲ نفر به صورت رسمی، آزمایشی، پیمانی و قراردادی فعال هستند و ۱۵۵ نفر بصورت قرارداد با شرکت پیمانکار، مشغول کار در مجموعه مدیریت درمان استان هرمزگان هستند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی هرمزگان با بیان اینکه در استخدامی‌های سال گذشته ۲۹ نفر خانم و ۲۰ نفر آقا مشغول کار شدند بیان کرد: در مورد تحصیلات افراد استخدامی، ۲۷ نفر از استخدامی‌های سال گذشته پزشک هستند، ۲۱ نفر در مقطع لیسانس و یک نفر دارای مدرک تحصیلی دیپلم است.

پایان، در ادامه گفت: سازمان تامین‌اجتماعی همواره بصورت شفاف و قانومند نیروهای خود را از طریق آزمون یا ارسال رزومه (ویژه پزشکان) جذب می‌کند، در سال ۱۴۰۱ نیز طبق فراخوان‌های متعدد سازمان بصورت سراسری یا محلی، نیروهای مورد نیاز خود را پس از کسب نمره علمی طبق قانون استخدامی کشور جذب کرد.

وی گفت: در سال ۱۴۰۲ نیز برنامه پیش روی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی هرمزگان جذب ۳۸ نفر بصورت پیمانی و ۱۲ نفر قرارداد با شرکت پیمانکار است.

کد خبر: 61858

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 4 =