افزون بر ۵۵۰۰ نفر مستمری‌بگیر تحت پوشش تامین‌اجتماعی بندر آستارا

سرپرست تامین اجتماعی بندر آستارا گفت: در حال حاضر بیش از ۵۵۰۰ نفر مستمری‌بگیر تحت پوشش این شعبه قرار دارند که حدود سه هزار نفر آنها را بازنشستگان تشکیل می‌دهند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان، کیوان مرتضوی، مدیرکل تامین اجتماعی گیلان در حاشیه مراسم معارفه سرپرست جدید شعبه بندرآستارا ، ضمن تحلیل عملکرد آماری واحدهای تخصصی و نظارت بر فرایندهای اجرایی، روند خدمت‌رسانی به جامعه هدف را مورد بررسی قرار داده و با تاکید بر ضرورت رعایت ضوابط و مقررات در چارچوب های تبیینی ابلاغی، اعتلاء و توسعه خدمات و جلب رضایت‌مندی بیشتر مخاطبان را هدف اصلی فعالیت‌ها برشمرد .

حسین خرمی‌نیا، سرپرست جدید تامین‌اجتماعی شعبه بندرآستارا نیز در این بازدید با ارائه گزارشی از اقدامات و دستاوردهای مختلف از قبیل پیگیری مطالبات معوق، جذب بیمه‌شدگان جدید و روند همکاری با ادارات و دستگاه‌های مرتبط، گفت: بیش از ۴۴ هزار نفر از جمعیت شهرستان تحت پوشش تامین اجتماعی بندر آستارا هستند .

وی افزود: در حال حاضر بیش از ۵۵۰۰ نفر مستمری‌بگیر تحت پوشش این شعبه قرار دارند که حدود سه هزار نفر آنها را بازنشستگان ، ۲۸۵ نفر را ازکارافتادگان و افزون بر ۲۲۰۰ نفر را بازماندگان تشکیل می‌دهند .

سرپرست تامین اجتماعی بندر آستارا همچنین تعداد بیمه‌شدگان اصلی تحت پوشش را بالغ بر ۱۴ هزار و ۲۰۰ نفر اعلام و بیان کرد: شش هزار و ۶۰۰ نفر بیمه‌شده اجباری ، چهار هزار و ۲۰۰ نفر بیمه‌شدگان اختیاری و صاحبان حرف و مشاغل آزاد و حدود دو هزار راننده، بزرگترین گروه‌های بیمه‌ای این شهرستان را تشکیل می‌دهند.

تامین‌اجتماعی بندر آستارا در سال‌جاری ماهانه بیش از ۳۰ میلیارد تومان تعهدات به مخاطبین خود پرداخت می‌کند.

کد خبر: 61588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 7 =