برگزاری فینال مسابقات فوتسال جام کارگری گرامیداشت هفته کار و کارگر

مسابقات فینال و رده‌بندی فوتسال جام کارگری گرامیداشت هفته کار و کارگر با حضور فرماندار، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و تشکلات کارگری و کارفرمایی سنندج در مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران بهاران برگزار شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی هیات ورزش کارگری کردستان، مسابقه رده بندی مابین تیم‌های تعاونی ۲۹۸ تانکرداران و کارگران پتروشیمی کردستان برگزار شد که تیم تعاونی ۲۹۸ تانکرداران کردستان با نتیجه ۳ بر ۱ موفق شد تیم پتروشیمی را شکست و مقام سوم این مسابقات را کسب کند.

در فینال این مسابقات نیز اتاق اصناف و کارگران شهرداری سنندج به مصاف هم رفتند که تیم اتاق اصناف موفق شد با نتیجه ۳ بر صفر شهرداری را شکست داده و مقام اول‌ این مسابقات را کسب کند.

در این مسابقات که با حضور ۱۲ تیم از واحدهای کارگری به مناسبت گرامیداشت هفته کار و کارگر در سنندج برگزار شد تیم اتاق اصناف؛ قهرمان، کارگران شهرداری؛ نائب قهرمان و تعاونی ۲۹۸ تانکرداران به مقام سومی این جام نائل آمد.

تیم پتروشیمی کردستان نیز با توجه به منسجم بودن، رعایت قوانین و مقررات و همکاری با کمیته برگزاری و داشتن یک کارت زرد در طول مسابقات، به‌ عنوان تیم اخلاق معرفی و مورد تقدیر واقع شد.

فرزاد پیشکاری در آئین اهدای مدال‌های قهرمانان این دوره از مسابقات با بیان اینکه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اهتمام جدی برای حفظ سلامت و نشاط کارگران در برنامه های خود دارد، گفت: جامعه تشنه نشاط و شادابی است و ورزش می‌تواند در ایجاد نشاط در جامعه نقش بسزایی ایفا کند.

مدیر ‌کل کار کردستان با اشاره به نقش کارگران در عرصه‌های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و... کارگران را نیروی مولد و محرک اقتصاد کشور دانست و از کارخانجات و واحدهای تولیدی و صنعتی استان خواست برای پویایی این قشر از جامعه و همچنین رونق تولید و شکوفایی اقتصادی استان، زیر ساخت‌ها و بسترهای توسعه ورزش کارگری را مورد توجه قرار بدهند.

به تیم های اول تا سوم، کاپ قهرمانی، لوح تقدیر و مدال اهدا شد.

کد خبر: 70502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 9 =