شرایط ثبت نام برای اعزام پزشکان به مراکز سلامت خارج از کشور اعلام شد

معاونت بهداشت، درمان و توانبخشی هلال احمر با صدور اطلاعیه ای، شرایط ثبت نام برای اعزام پزشکان به مراکز سلامت خارج از کشور را اعلام کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از خبرگزاری ایسنا، بنابر اعلام پایگاه اطلاع رسانی‌جمعیت هلال احمر؛ معاونت بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر با توجه به مصوبه شورای سیاست‌گذاری، با صدور اطلاعیه‌ای، شرایط ثبت نام برای اعزام کادر درمان به مراکز سلامت خارج از کشور را اعلام کرد.

بر این اساس متقاضیان ریاست مرکز سلامت باید جزو جامعه پزشکان (عمومی و متخصص)، دکترای تخصصی و یا کارشناسی‌ارشد پیراپزشکی باشند.

همچنین داشتن حداقل ۲ سال سابقه خدمت مرتبط (بر اساس آخرین حکم کارگزینی) نیز از شرایط ثبت نام است.

آشنایی به زبان انگلیسی (به تایید معاونت امور بین الملل و حقوق بشردوستانه)، متأهل بودن، برخورداری از سلامت جسمانی و روانی در زمان ثبت نام و اعزام با تایید معاونت بهداشت، درمان و توانبخشی، نداشتن منع قانونی برای خروج از کشور و توانایی انجام کار با رایانه با اولویت داشتن مدرک ICDL از جمله شرایط دیگر برای ثبت نام است.

داوطلبان توجه داشته باشند که در صورت عدم وجود متقاضی جهت انتخاب و اعزام نیروی انسانی از پرسنل داخل جمعیت، بهره گیری از اعضا در اولویت بوده و در مرحله بعد داوطلبان که حداقل ۳ سال سابقه فعالیت داوطلبانه داشته‌اند با طی فرآیندهای ثبت نام، انتخاب و اعزام بلامانع است.

همچنین انتخاب افراد دارای مدرک دکترای تخصصی که سابقه مدیریت در حوزه بهداشت و درمان را داشته باشد یا حداقل مدرک کارشناسی ارشد در رشته‌های پیراپزشکی با ۵ سال سابقه مدیریت در این حوزه را داشته باشد با تایید معاونت بهداشت، درمان و توانبخشی بلامانع خواهد بود.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت نام به عنوان رئیس مرکز، به "فرم درخواست اعزام به ماموریت خارج از کشور" در سایت جمعیت مراجعه نمایند و حداکثر تا ۱۲ تیرماه نسبت به ارسال مدارک اقدام کنند.

کد خبر: 61474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 12 =