بررسی یک‌هزار درخواست بازنشستگی پیش از موعد از ابتدای سال تاکنون در یزد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد از بررسی یک‌هزار درخواست بازنشستگی پیش از موعد، از ابتدای سال تاکنون در استان یزد خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل ازروابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد، محمدرضا فلاحتی در حاشیه بازدید از شرکت سیم و کابل شیرکوه گفت: رسیدگی به درخواست‌های بازنشستگی پیش از موعد یا همان سخت و زیان آور به دلیل طولانی بودن مکاتبات بین دستگاهی و کمبود نیروی کار برای بازرسی، از مشکلات پیش رو جامعه کارگری به شمار می‌آمد. در سال جاری خوشبختانه تمام روند رسیدگی به درخواست های بازنشستگی پیش از موعد از طریق برخط انجام می شود.

وی بیان کرد: با راه‌اندازی این سامانه علاوه بر اینکه یک بانک اطلاعاتی کاملی از جامعه کارگری استان در آینده به دست می‌آید، از وضعیت واحدهای تولیدی در سطح استان و شرایط آن‌ها نیز به صورت آنلاین و برخط آگاه می‌شویم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان افزود: یزد سومین استان در کشور است که به سمت الکترونیکی کردن این قسمت از خدمات خود گام برداشته و این سامانه از جامعیت بهتری نسبت به دیگر استان‌ها برخوردار است.

فلاحتی ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۳ کمیته بدوی و ۳ کمیته تجدید نظر از درخواست‌های ارائه شده، برگزار شده که قریب به هزار پرونده توسط اعضای کمیته مورد رسیدگی قرار گرفته است.

وی تاکید کرد: سلامت جسمی و روانی کارگران و صیانت از نیروی کار استان همیشه جزو اولویت‌های این اداره کل و دستگاه‌های مرتبط بوده است.

کد خبر: 61330

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 4 =