معرفی قدیمی‌ترین مستمری‌بگیران تامین‌اجتماعی رشت با بیش از ۴ دهه دریافت مستمری

همزمان با اتمام زمان بیست و یکمین دوره فراخوان انتخاب بازنشسته، همسر بازمانده و ازکارافتاده نمونه، به ابتکار تامین‌اجتماعی شعبه سه رشت، قدیمی‌ترین مستمری‌بگیران این مجموعه معرفی شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی استان گیلان، بر اساس استخراج اطلاعات سیستمی در شعبه سه رشت، حسین عابدیان که در اواخر سال ۱۳۵۹ با ۳۲ سال پرداخت حق بیمه به افتخار بازنشستگی نائل شده است، قدیمی‌ترین بازنشسته این شعبه است که تاکنون ۴۲ سال و ۴ ماه از تامین‌اجتماعی مستمری دریافت کرده است .

همچنین ام البنین بهنیا، همسر وی با پرداخت ۹ سال و دو ماه حق بیمه که در سال ۱۳۵۹ فوت کرد به عنوان قدیمی‌ترین مستمری‌بگیر بازمانده شناخته شده و تاکنون ۴۲ سال و ۵ ماه مستمری دریافت کرده است.

علی امیری نیز قدیمی‌ترین مستمری‌بگیر ازکارافتاده این شعبه هستند که با پرداخت ۲ سال و سه ماه حق بیمه از سال ۱۳۶۳ تاکنون به مدت ۳۹ سال مستمری خود را به عنوان یکی از تعهدات بلندمدت سازمان تامین‌اجتماعی دریافت کرده است.

نکته حائز اهمیت در این گزارش به عنوان نمونه‌ای از گستره رسالت بیمه‌های اجتماعی، پرداخت ۴۳ سال حق بیمه در این سه پرونده و دریافت بیش از ۱۲۰ سال مستمری ( تاکنون ) و متوسط کمتر از ۴۰ سال سن افراد در زمان آغاز مستمری‌بگیری است.

کد خبر: 61080

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 16 =