اختصاص بیمه تکمیلی به مستمری‌بگیران بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر

مدیرعامل صندوق بیمه روستاییان و عشایر از اختصاص بیمه تکمیلی به مستمری‌بگیران بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان کرمانشاه خبر داد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از ایسنا، بیت الله برقراری، امروز در همایش معتمدان و مروجان صندوق‌ بیمه‌اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان کرمانشاه با بیان اینکه در زمان روی کار آمدن دولت رئیسی ۱.۳ میلیون روستایی و عشایر استان زیر چتر بیمه‌اجتماعی کشاورزان، روستاییان و کشاورزان قرار داشتند، گفت: در دولت جدید بیش از ۵۳۰ هزار روستایی و کشاورز جذب بیمه‌اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور شده‌اند.

وی اضافه کرد: فقط در سال گذشته بیش از ۳۱۸ هزار نفر جذب جدید در بیمه‌اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر داشتیم.

برقراری، از افزایش بیش از ۶۰ درصدی سطوح درآمدی کشاورزان زیر پوشش بیمه‌اجتماعی روستاییان و عشایر در سال گذشته خبر داد و گفت: دریافتی مستمری‌بگیران و حداقل‌بگیران را به ترتیب ۴۳ و ۱۹۰ درصد افزایش دادیم.

مدیرعامل صندوق بیمه روستاییان و عشایر با اشاره به اختصاص ۲۲ هزار فقره وام به مستمری‌بگیران بیمه‌اجتماعی روستاییان و عشایر در سال ۱۴۰۱ گفت: سال گذشته موفق به خرید ۱۰ درصدی سهام پالایشگاه نفت امام(ره) با ۲۸ هزار میلیارد تومان شدیم.

برقراری، در ادامه به پوشش بیمه‌ای ۵۸ درصد روستاییان و عشایر واجد شرایط استان کرمانشاه اشاره کرد و افزود: جامعه هدف بیمه روستاییان و عشایر استان کرمانشاه، حدود ۲۰۰ هزار نفر است که تاکنون ۱۱۶ هزار نفر آن جذب شده‌اند.

وی از اختصاص بیمه تکمیلی به مستمری‌بگیران بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان کرمانشاه به عنوان هدیه این سفر خبر داد.

کد خبر: 60028

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 0 =