معرفی برترین‌های جامعه کار و تلاش استان فارس

سی و چهارمین جشنواره امتنان از کارگران، گروه‌های کار و واحدهای نمونه و همچنین کمیته‌های حفاظت فنی و بهداشت کار، در آستانه ۱۱ اردیبهشت روز جهانی کارگر با معرفی برترین‌های کار و تلاش استان فارس به کار خود پایان داد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فارس، در سی و چهارمین جشنواره امتنان امسال مجموعا دو هزار و ۷۷۰ نفر ثبت نام کردند که در نهایت برترین‌ها در مرحله استانی انتخاب و به سطح ملی معرفی شدند. در این جشنواره که در سطح استانی برگزار شد چهار کارگر نمونه بخش صنعت،سه کارگر نمونه بخش خدمات و دو کارگر نمونه در بخش کشاورزی انتخاب شدند.

وحید خداپرست مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان فارس در این باره گفت: در این جشنواره سه گروه کار به عنوان نمونه در بخش صنعت این استان انتخاب شده‌اند؛ در دو بخش خدمات و کشاورزی نیز هرکدام یک گروه کار به عنوان برتر انتخاب شد. همچنین سه شرکت صنعتی و تولیدی این استان به عنوان واحدهای نمونه مشخص و ۹ خانه بهداشت در سطح این استان نیز به عنوان برتر شناخته شده است.

خداپرست با بیان اینکه در بخش کانون یاریگران کار و تولید یک شرکت به عنوان نمونه و در بخش کارفرمای سلامت محور سه کارفرما به عنوان برتر در این استان انتخاب شده‌اند گفت: در مجموع ۹ نفر کارگر نمونه و پنج گروه کار برتر در سه بخش صنعت،خدمات و کشاورزی این استان انتخاب شده است.

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان فارس تاکید کرد: انتخاب برترین‌های جامعه کار و تلاش استان فارس براساس ارزیابی‌های صورت گرفته مداوم و میدانی توسط هیات داوران این دوره جشنواره انجام شده است.

او در ادامه به راه‌یابی برترین‌های جامعه کارگری و کارفرمایی فارس به مرحله کشوری اشاره کرد و افزود: برای اولین بار امسال در بین منتخبین ملی در بخش کارگران نمونه و گروه کار برتر، نمایندگانی از استان فارس دیده می شود که ۱۱ اردیبهشت در تهران با حضور رئیس جمهور از آنها تقدیر خواهد شد.

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان فارس گفت: استان فارس در حوزه کمیته‌های حفاظت فنی و بهداشت کار نیز در سال جاری موفق به کسب رتبه نخست کشور شده است.

خداپرست با اشاره به تحقق ۱۳۰ درصدی سهم اشتغالزایی استان فارس در سال ۱۴۰۱ افزود: فارس در بین استان‌های با تعهد بیش از ۵۰ هزار نفر اشتغال در سال گذشته موفق به کسب رتبه نخست کشور شد که در این زمینه نیز فرماندار کوهچنار و مدیرکل صنعت،معدن و تجارت این استان به عنوان دو مدیر با عملکرد برتر انتخاب شده‌اند.

وی بیان کرد: طی یک سال گذشته حوادث و تلفات ناشی از کار در استان فارس ۴۲ درصد کاهش داشته که ناشی از ارتقا سطح فرهنگ کار و صیانت از نیروی کار بوده است.

در پایان این جشنواره از کارگران،گروه های کار و واحدهای نمونه و همچنین کمیته‌های حفاظت فنی و بهداشت کار برتر استان فارس با حضور استاندار فارس،معاون روابط کار وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی، نماینده مردم ممسنی و رستم در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استانی تجلیل شد.

کد خبر: 59580

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 3 =