اشتغال‌زایی تعاونی‌های استان قزوین ۶۴ درصد افزایش یافت

عین‌اله کشاورز، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: در یک‌سال اخیر ۵۴۹ فرصت شغلی در تعاونی‌های فعال در حوزه‌های تولید، توزیع و خدمات استان قزوین ایجاد شده که در مقایسه با سال ۱۴۰۰ حدود ۶۴ درصد افزایش یافته است.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان قزوین، کشاورز در جلسه شورای هماهنگی مدیران دستگاه های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین بیان کرد: در سال گذشته در مجموع ۳۴ تعاونی جدید در استان قزوین تشکیل شد که میزان تشکیل تعاونی‌ها در مقایسه با سال ماقبل (۱۴۰۰) حدود ۶.۳ درصد افزایش یافته است.

او با اشاره به میزان اشتغال‌زایی تعاونی‌های استان قزوین در سال گذشته اضافه کرد: در یک‌سال اخیر ۵۴۹ فرصت شغلی در تعاونی‌های فعال در حوزه‌های تولید، توزیع و خدمات استان قزوین ایجاد شده که در مقایسه با سال ۱۴۰۰ حدود ۶۴ درصد افزایش یافته است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین ادامه داد: طی یک سال گذشته ۷ طرح و فرصت بزرگ سرمایه‌گذاری در استان شناسایی شد که این میزان شناسایی طرح‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری هم ۷۵ درصد بیشتر از سال ۱۴۰۰ بوده است. با این حال میزان نظارت بر تعاونی‌های استان در حوزه‌های مالی، عمومی و برگزاری مجامع حدود ۲۴ درصد کاهش یافته است.

کد خبر: 59120

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 2 =