فراخوان ۴۵ طرح پژوهشی از سوی موسسه عالی پژوهش تأمین اجتماعی

معاون پژوهشی و فناوری موسسه عالی پژوهش تأمین اجتماعی گفت: این موسسه به عنوان بازوی علمی، پژوهشی و عقل منفصل سازمان تامین اجتماعی به دنبال ابلاغ سیاست‌های کلی تامین اجتماعی از سوی مقام معظم رهبری و در راستای تهیه اسناد پشتیبان علمی جهت پیاده سازی بندهای نه گانه آن و نیز بر اساس ماموریت خود با دریافت عناوین مختلف پژوهشی توسط معاونت ها و واحدهای مختلف سازمان، ۴۵ طرح پژوهشی را به فراخوان گذاشته است.

ربابه جوادی در گفت‌وگو با آتیه‌آنلاین اضافه کرد: همچنین سال ۱۴۰۱ به دنبال تشکیل کارگروه مطالعات زنان و خانواده؛ ذیل بند ۸ سیاست های کلی، جلسات تخصصی متعددی با حضور مشاور محترم مدیر عامل در امور زنان و خانواده، همکاران محترم سازمانی، صاحبنظران و اندیشه‌وران برگزار شد که منجر به احصای برخی مسائل و دغدغه های امور خانواده و بانوان گردید.

او افزود: اوایل سال گذشته برای عناوین پژوهشی فراخوان شده؛ خوشبختانه برای هر عنوان، بعضا بیش از پنج پروپوزال از پژوهشگران، مراکز آموزشی و پژوهشی مختلف به گروه‌های مرتبط ارسال شد که پس از بررسی کارشناسی آنها توسط گروه‌های مختلف تخصصی ۹ گانه موسسه، در شورای پژوهشی نیز مورد بررسی قرار گرفتند.

معاون پژوهشی و فناوری موسسه عالی پژوهش تأمین اجتماعی ادامه داد: پژوهشگران علاقه‌مند می‌توانند با مراجعه به سایت موسسه و گروه پژوهشی مرتبط، بر اساس علاقه‌مندی‌های خود عنوان و RFP موردنظر را انتخاب و نسبت به تکمیل پروپوزال برای هر یک از عناوین اقدام نمایند.

جوادی افزود: متقاضیان می‌توانند در فرم پروپوزال موسسه که در سایت موسسه به نشانی www.ssor.ir بارگذاری شده، طرح‌نامه‌های پیشنهادی خود را از طریق گروه‌های پژوهشی مرتبط ارسال و یا در صورت نیاز با شماره تلفن ۸۸۷۵۳۲۴۵ و داخلی ۳۰۲ و یا با شماره ۰۹۱۲۷۲۲۳۵۵۶(آقای حکیمی) تماس برقرار کنند.

فراخوان ۴۵ طرح پژوهشی از سوی موسسه عالی پژوهش تأمین اجتماعی

کد خبر: 58913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 7 =