تشدید مراقبت‌های مرزی برای پیشگیری از شیوع کرونا

سخنگوی ستاد ملی کرونا، با توجه به احتمال افزایش موارد بیماری کرونا در هفته‌های آینده در کشورمان، از آمادگی مراکز درمانی و تیم‌های واکنش سریع برای شرایط احتمالی گسترش بیماری و تامین داروهای مورد نیاز و تشدید مراقبت‌های مرزی در مرزهای زمینی، هوایی و دریایی، خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از وبدا، عباس شیراوژن، در جلسه ستاد ملی کرونا، گفت: با توجه به گسترش بیماری در کشورهای منطقه، شرق آسیا و کشورهای اروپایی، احتمال افزایش موارد بیماری کرونا در هفته‌های آینده در کشورمان وجود دارد.

رعایت پروتکل‌های بهداشتی

وی تاکید کرد: رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک در اماکن بسته و پر ازدحام به ویژه در مدارس و دانشگاه‌ها، بسیار مهم است.

سخنگوی ستاد ملی کرونا همچنین عنوان کرد: تزریق واکسیناسیون مجدد برای افراد بالای ۱۸ سال که بیش از ۶ ماه از آخرین نوبت تزریق واکسن گذشته باشد، توصیه می‌شود.

آمادگی برای خدمت رسانی

وی از آمادگی مراکز درمانی و تیم‌های واکنش سریع برای شرایط احتمالی گسترش بیماری و تامین داروهای مورد نیاز، خبر داد و تاکید کرد: در این راستا، مراقبت‌های مرزی در مرزهای زمینی، هوایی و دریایی تشدید شده و کمیته ویژه‌ای برای تأمین نیروهای انسانی مورد نیاز مراکز بهداشتی و درمانی با حضور دستگاه‌های مختلف، تشکیل شده است.

کد خبر: 56643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 13 =