حضور کارکنان تعاون، کار و رفاه اجتماعی در راهپیمایی ۱۳ آبان

مدیرکل و کارکنان تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان با حضور در مسیر راهپیمایی ۱۳ آبان در زاهدان، با مردم، دانشجویان و دانش‌آموزان در این تظاهرات ضد استکباری همراه شدند.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان؛ مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان همه ساله همزمان با سالروز تسخیر لانه جاسوسی سابق آمریکا توسط دانشجویان مسلمان خط امام (ره) در سال ۵۸ که از سوی بنیانگذار جمهوری اسلامی به‌عنوان «انقلاب دوم» بعد از انقلاب مردم ایران در بهمن ۵۷ نام گرفت، برگزار می شود.
این مراسم امسال همانند سایر نقاط کشور در زاهدان نیز برگزار شد و مدیرکل و کارکنان تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان همگام با اقشار مختلف مردم با حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان، با سر دادن ندای مرگ بر آمریکا بار دیگر با آرمانهای انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تجدید میثاق کردند.
حامد آرامش مدیر اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در حاشیه مراسم روز ملی استکبارستیزی گفت: مردم عزیز استان همگام با سراسر ایران در روز ۱۳ آبان، در مقابل دشمنان خارجی و آشوب گران داخلی حضور یافتند تا بار دیگر اثبات کنند که انقلاب اسلامی در گام دوم خود همچنان پویا، باتحرک و مدافع خون شهیدان مدافع حرم، دفاع مقدس و شهدای امنیت است.

کد خبر: 55106

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 2 =