به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه در ادامه برنامه ارتباط مردم و مسئولین در بستر سامامه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت(سامد)، مختار احمدی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان روز شنبه ۴ تیر با حضور در مرکز سامد، پاسخگوی درخواست های مردم شد.
بر اساس این گزارش: در این ارتباط تلفنی جامعه هدف، ضمن تماس با شماره ۱۱۱ موضوعاتی از جمله مسائل حوزه کارگری و کارفرمایی، اشتغال و کارآفرینی، مشاغل خانگی، بیمه بیکاری، مشاغل سخت و زیان آور، یارانه ها و مسایل حوزه تعاونی ها خود را مطرح نمودند.
این گزارش می افزاید: در این برنامه ارتباط تلفنی، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان به صورت حضوری به تعدادی از مراجعین حاضر در مرکز سامد پاسخ داد.
سیستم سامد «سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت» شبکه یکپارچه ارتباط مردم با دولت در سراسر کشور است، که آحاد مردم در هر نقطه از کشور میتوانند با شماره تلفنی ۱۱۱ ایدهها، پیشنهادات، انتقادات، شکایات و درخواستهای خود را مطرح کرده و صدای خود را به گوش مسئولین برسانند.
نظر شما