تجلیل از پرستاران بیمارستان تامین اجتماعی شهر کرد

مراسم تجلیل از کادر پرستاری بیمارستان امام علی (ع) با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار و مشاور استانداری در امور روحانیون همچنین مدیران تامین اجتماعی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بیمارستان امام علی (ع) برگزار شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین مرتضوی مشاور استاندار در امور روحانیون گفت: ملت ایران قدردان پرستاران و کادر درمان هستند و به گفته مقام معظم رهبری اگر این بلا نبود قدر کادر درمان مجهول می ماند و باید حوادثی حادث شود تا قدر مردان روزگار شناخته شود و اکنون پرستاران ما روسفید هستند.

وی افزود: زحمات کادر درمان قابل بیان نیست و ما نیز از نزدیک شاهد خدمات و زحمات پرستاران هستیم و چه روز نیکویی به نام پرستار نامیده شده است ولادت حضرت زینب(س) که پرستار پنج امام معصوم است و اکنون وظیفه ماست که از تلاش های شبانه روزی پرستاران قدردانی کنیم.

مردانی معاون سیاسی امنیتی استاندار نیز بیان کرد: وجود این بیمارستان و کادر درمان سرمایه عظیمی برای استان است و باید به کمک همدیگر کمبودها و مشکلات از جمله جذب پزشک متخصص بررسی و برطرف شود.

در این دیدار دکتر محمود فروزنده سرپرست مدیریت درمان تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: حضور شما و ابراز محبتتان به پرستاران مجموعه باعث دلگرمی و انبساط خاطر ماست.

وی افزود: زحمات این عزیزان بر هیچکس پوشیده نیست و مقام معظم رهبری هم در سخنان اخیر خود پرستاران را مایه افتخار کشور دانستند و من از شما می خواهم دعای خیرتان را از همکاران من دریغ نکنید تا بتوانیم دردی از آلام مردم بکاهیم.

وی ضمن ارائه آمار بستری مبتلایان به کرونا در این مرکز درمانی گفت: از ابتدای ظهور این بیماری بیمارستان امام علی (ع) خدمات شایان توجهی به بیماران بستری ارائه کرده است.

وی افزود: درمان بیمه شدگان مبتلا به کرونا در این مرکز کاملا رایگان انجام می شود و از بهترین دارو و تجهیزات برای بهبود این بیماران استفاده شده است و تا این لحظه کمبود دارو نداشته ایم.

در این مراسم با اهداء گل از پرستاران بیمارستان امام علی قدردانی شد.

کد خبر: 4270

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 0 =