نخبگان مهارتی سفیران مهارت کشور هستند

علی‌حسین شهریور، معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و سنجش مهارت سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، در بازدید از نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت رشته فناوری مد، نخبگان مهارتی را سفیران مهارت کشور نامید.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، شهریور، معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و سنجش مهارت سازمان از سایت برگزاری مسابقات رشته فناوری مد که در دانشکده فنی و حرفه ای دختران شریعتی تهران برگزار می‌شود، بازدید کرد.

شهریور در این بازدید، نخبگان این مسابقات را سفیران مهارتی کشور دانست و گفت: نخبگان می‌توانند با معرفی مهارت به نسل جوان زمینه ساز رشد و گسترش فرهنگ مهارت‌آموزی در سطح جامعه را فراهم آورند.

 معاون پژوهش سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور با اشاره به اهمیت استفاده از ظرفیت‌های یادگیری جوانان، افزود: مسابقات ملی مهارت به عنوان یک ظرفیت ملی، وظیفه شناسایی و معرفی نخبگان مهارتی را بر عهده دارد.

 در این بازدید شهریور، معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و سنجش مهارت سازمان با مرضیه گرد، رئیس دانشکده فنی و حرفه ای شریعتی تهران نیز دیدار کرد که در این دیدار دو طرف بر ارتقای سطح همکاری‌های بین دو دستگاه در حوزه‌های مختلف اعم از مسابقات، تدوین منابع آموزشی و استانداردهای مهارت و سنجش مهارت تاکید کردند.

بنا براین گزارش، نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت در رشته فناوری مد با مشارکت ۲۲ استان و ۲۶ رقابت کننده از ۲۸ آذر ماه در دانشکده فنی و حرفه ای شریعتی تهران در حال برگزاری است.

در این مسابقات برای نخستین بار رقابت‌کنندگانی از دانشگاه‌های: فنی و حرفه ای، آزاد اسلامی و آموزش و پرورش در قالب تیم مستقل حضور دارند.

کد خبر: 40466

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 3 =