رئیس جمهوری به روستاها نگاه ویژه دارد

معاون امور زنان و خانواده رییس جمهوری گفت: آیت الله دکتر رییسی نگاه ویژه ای به روستاها و توسعه آنها دارد و توسعه اشتغال در روستاها با استفاده از ظرفیتهای هر منطقه در دستور کار است.

به گزارش آتیه آنلاین، ایرنا نوشت: انسیه خزعلی روز جمعه در بازدید از کارگاه تولید عسل و گیاهان دارویی در روستای پیوه ژن از توابع بخش احمدآباد شهرستان مشهد افزود: هدف از این سیاست این است که بتوان بدین طریق مهاجرت معکوس را از شهرها به روستاها ایجاد کرد.

وی پس از شنیدن سخنان صاحبان کارگاه تولیدی بر پیگیری مشکلات آنان در خصوص انشعاب آب، گاز و پوشش اینترنتی در روستای پیوه ژن تاکید کرد و قول پیگیری و مساعدت داد.

روستای تاریخی گردشگری پیوه ژن در دهستان پیوه ژن بخش احمدآباد شهرستان مشهد در استان خراسان رضوی واقع است در این روستاها آثار و بناهای تاریخی از قبل اسلام تا دوره اسلامی به چشم می خورد.  

همچنین این روستا دارای ۲  امام زاده به نام‌های هاشم و محتشم علیهما السلام است که نسب این ۲ بزرگوار به نوادگان امام سجاد علیه السلام و فرزندان ایشان می رسد و به خاطر مقبره ۲ امام زاده و نیز مسجد جامع تاریخی که در آن واقع گردیده، این روستا وقفیات بسیار زیادی دارد.

کد خبر: 33781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =