برگزاری جلسه شورای اداری خاص اداره‌کل تامین‌اجتماعی استان آذربایجان‌شرقی

جلسه شورای اداری خاص اداره‌کل تامین‌اجتماعی آذربایجان‌شرقی با حضور مدیرکل، معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت و جمعی از رؤسای ادارات و کارشناسان اداره‌کل استان در محل سالن جلسه اداره‌کل استان برگزار شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تامین اجتماعی استان آذربایجان‌شرقی، مدیرکل تامین‌اجتماعی استان در جلسه شورای اداری خاص اداره‌کل استان، ضمن قدردانی از تلاش‌ها و زحمات تمامی همکاران در طول سال گذشته و آرزوی موفقیت و سربلندی برای همکاران در ارائه خدمت به ذینفعان سازمان، اهتمام بر ایجاد و گسترش احساس شادکامی، ارتقای فرهنگ سازمانی و حفظ کرامت سرمایه انسانی را از ضروریات افزایش روحیه و انگیزه همکاران دانسته و تأکید کرد: جلب رضایت مخاطبان مهمترین و اصلی‌ترین اولویت امور در اداره‌کل تامین‌اجتماعی استان است که لازم است با ایده‌پردازی و مشارکت فکری همکاران، فرآیندهای موجود در سال جدید هر چه بیشتر بهبود یابد.

یونس دباغ صادقی‌پور اتخاذ تدابیر لازم درباره ارتقاء جایگاه و رتبه استان با سعی و کوشش بیشتر و برنامه‌ریزی همکاران در سال ۱۴۰۳ را مورد توجه قرار داده و بیان کرد: بخشی‌نگری آفت امور است و بعضا همکاران درگیر این موضوع بوده و از وظیفه اصلی که همانا تحول‌خواهی و تحول‌گرایی است غافل می‌شوند.

وی لزوم بازنگری در شاخص‌های ارزیابی متناسب با عملکرد و در راستای تسهیل امور را مورد توجه قرار داده و گفت: ایرادات و نواقص شاخص‌های ارزیابی همیشه وجود داشته اما شاخص‌های کنونی متراژی است که برای ارزیابی تمام استان‌ها تعریف و تعیین شده است.

در بخش دیگر این جلسه رؤسای ادارات تخصصی اداره‌کل استان پیشنهادات و انتقادات خود را درباره شاخص‌های ارزیابی مطرح کرده و مقرر شد برنامه عملیاتی ادارات تخصصی به‌صورت دقیق و منسجم مورد توجه جدی و پیگیری قرار گیرد.

در ابتدای این جلسه، نتایج تحلیل ارزیابی دوره سه ماهه چهارم سال ۱۴۰۲ و شاخص‌های جدید ارزیابی سال ۱۴۰۳ توسط کارشناس واحد مربوطه ارائه شد.

کد خبر: 70437

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 16 =