بازدید معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت تامین اجتماعی استان کرمانشاه از شرکت غرب کارتن

معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت تامین اجتماعی استان کرمانشاه به‌مناسبت روز کارگر از شرکت غرب کارتن بازدید و با کارکنان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تامین اجتماعی استان کرمانشاه، صبح روز دوشنبه و به‌مناسبت هفته کار و کارگر ،معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت تامین اجتماعی استان کرمانشاه به همراه رئیس شعبه سه کرمانشاه و رئیس اداره بازرسی دفاتر قانونی از شرکت غرب کارتن بازدید کرد و از نزدیک با دستاوردها و فعالیت‌های این شرکت آشنا شد.

تیمور صفری مهر در جلسه‌ای با حضور علیزاده، مدیرعامل هلدینگ مدلل و عربی، مدیرعامل شرکت غرب کارتن گفت: سازمان تامین اجتماعی در بحران‌های پیش روی واحدهای اقتصادی در کنار کارفرمایان و کارگران بوده و از هیچ کوششی در به حداقل رساندن مشکلات آنان دریغ نکرده است.

معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت تامین اجتماعی استان کرمانشاه افزود: سازمان تامین اجتماعی به عنوان امانت‌دار کارگران و کارفرمایان، خود را در کنار آنان می‌بیند و نه در مقابل آنان و سیاست ما حمایت و پشتیبانی از تولید در سال جهش تولید با مشارکت مردم است.

وی با بیان این مطلب که تقویت و همکاری متقابل در چارچوب قوانین و مقررات با کارگاه‌ها و کارفرمایان در سطح استان یکی از سیاست‌های اداره‌کل تامین اجتماعی استان کرمانشاه است گفت: رسیدگی به مسائل و مشکلات بیمه‌ای شرکای اجتماعی و برطرف کردن آن یکی از اهداف سازمان تامین اجتماعی است و با توجه به رویکرد تحولی سازمان موضوع گفتمان‌سازی مفاهیم تامین اجتماعی در ارتباط با مخاطبان بطور جدی در دستور کار قرار گرفته است.

در ادامه شاهرخ فتاحی، رئیس تامین اجتماعی شعبه سه کرمانشاه با اشاره به لزوم توجه ویژه به نیازهای جامعه کارگری و توجه کارفرمایان به این قشر معزز بیان کرد: شرکت صنایع چاپ و بسته‌بندی غرب کارتن همواره یکی از کارفرمایان خوش‌حساب سازمان تامین اجتماعی در زمینه ارسال و پرداخت لیست‌های حق پرسنل خود بوده و اجرای این مهم، دسترسی بیمه‌شدگان به خدمات تامین اجتماعی را تسهیل کرده و نشانگر توجه ویژه کارفرما به جایگاه و نیازهای جامعه کارگری تحت پوشش خود است.

فتاحی افزود: رشد اقتصادی و پویایی تولید در استان و کشور رابطه مستقیمی با عملکرد سازمان تامین اجتماعی در ارائه خدمات بهینه به شرکای اجتماعی دارد.

علیزاده، مدیرعامل هلدینگ مدلل نیز ضمن خیر مقدم، حضور مسئولین تامین اجتماعی استان در محل شرکت غرب کارتن را مایه دلگرمی دانست و گفت: جامعه کار و تولید استان نیاز به حمایت دستگاه‌های اجرایی مرتبط دارند چراکه پیشبرد اهداف کلان اقتصادی کشور بدون هم‌افزایی بین بخش خصوصی و دستگاه‌های اجرایی میسر نخواهد شد.

در ادامه ضمن بازدید از خطوط تولید این کارخانه و دستاوردهای شرکت غرب کارتن از زحمات شایسته و بی‌شائبه مدیرعامل و تعدادی از کارگران نمونه این شرکت در پیشرفت و تعالی این مجموعه صنعتی و ارج نهادن به تولید و صنعت در کشور تجلیل به‌عمل آمد.

کد خبر: 70456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 10 =