دیدار مدیرکل تامین‌اجتماعی سیستان و بلوچستان با معاونت استاندار و فرماندار ویژه ایرانشهر

مدیرکل تامین‌اجتماعی سیستان و بلوچستان به منظور بررسی تهاتر زمین‌های شهرداری ایرانشهر جهت تسویه بدهی با سازمان تامین اجتماعی، با معاونت استاندار و فرماندار ویژه شهرستان دیدار کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تامین اجتماعی استان سیستان و بلوچستان، در ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، مدیرکل تامین‌اجتماعی استان به همراه بامری رئیس شعبه ایرانشهر و راهدار رییس اداره حراست با فرماندار این شهرستان دیدار کرد.

در این نشست که با حضور دیده ور شهردار ایرانشهر انجام شد در مورد تهاتر زمین در ایرانشهر با بدهی‌های شهرداری این شهرستان به سازمان تامین اجتماعی مذاکره و مقرر شد زمین به مساحت شش هزار متر و ۱۵ قطعه زمین ۲۰۰ متری جهت تسویه بخشی از بدهی‌های شهرداری به تامین اجتماعی مورد بررسی قرار گیرد.

جهاندیده معاونت استاندار گفت: شهرداری ایرانشهر در مورد زمین شش هزار متری موظف است مطابق طرح تفضیلی شهر، مسیرهای منتهی به این زمین را ایجاد کند.

محمد خیاطی، مدیرکل تامین‌اجتماعی سیستان و بلوچستان نیز بیان کرد: با توجه به اینکه پروژه لیست‌های هوشمند از ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ در استان اجرایی شده است در مورد لیست‌های جاری، شهرداری باید معادل لیست، حق بیمه را پرداخت کند.

کد خبر: 70440

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 0 =