تبریک رییس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری به «عبدالملکی»

رییس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری با صدور پیامی انتخاب حجت‌الله عبدالملکی را به عنوان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تبریک گفت.

به گزارش آتیه‌آنلاین، حسن صادقی در پیامی خطاب به وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی، ضمن تبریک بابت حضور به عنوان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت سیزدهم، ابراز امیدواری کرد که حضور عبدالملکی در این مسئولیت به توجه بیشتر به کارگران و بازنشستگان و بهبود روابط دولت و سازمان تامین اجتماعی منجر شود.

متن کامل این پیام به شرح زیر است:

«بسمه تعالی

برادر ارجمند جناب آقای حجت‌اله عبدالملکی

وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی

با سلام و احترام، انتخاب شما را به عنوان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند منان آرزوی توفیق و سربلندی را در دوران پذیرش این مسئولیت خطیر برای حضرتعالی دارم.

امید است با توجه به تجربیات ارزشمندتان در این حوزه، سابقه حضور در کمیته امداد امام خمینی (ره) و برنامه های مفصل ارائه شده به نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، عنایت ویژه به کارگران و بازنشستگان، اصلاح روابط دولت با صندوق‌های بازنشستگی به ویژه سازمان تامین اجتماعی و تسویه بدهی قابل توجه دولت به سازمان تامین اجتماعی، در دوران مدیریت حضرتعالی بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

همچنین امیدواریم با حضور حضرتعالی در راس این وزارتخانه، ورودی‌های سازمان تامین اجتماعی که حق بیمه‌ها هستند، مورد مصالحه قرار نگیرد.

حسن صادقی

ششم شهریور ماه ۱۴۰۰»

کد خبر: 27096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 2 =