برنامه های توسعه ای در مراکز درمانی گیلان تداوم دارد

سرپرست مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گیلان در دیدار با محمدیاری نماینده مردم تالش در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: از برنامه های توسعه ای مدیریت درمان تامین اجتماعی استان ساخت بخش جراحی قلب و آنژیوگرافی و آنژیوپلاستی، افزایش ده تخت NICU نوزادان و راه اندازی بخش تروما و حوادث در بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) رشت است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر رضا قنبر پور در این دیدار به برنامه های توسعه ای خدمات الکترونیک درسازمان اشاره کرد و اظهار داشت: طرح نسخه الکترونیک و حذف دفترچه های درمانی با تشویق و ترغیب پزشکان با سرعت در حال اجراست.

وی به مزایای این طرح اشاره کرد و افزود: با اجرای این طرح، پرونده سلامت الکترونیک برای بیماران تشکیل می شود که در ارتقاء سلامت جامعه نقش بسیار مهمی خواهد داشت.

شایان ذکر است که در این دیدار محمدیاری نماینده تالش در مجلس شورای اسلامی خدمات درمانی ارائه شده در سازمان تامین اجتماعی را خوب ارزیابی نمود و اظهار داشت: ارتقاء سلامت مردم و بیمه شدگان از مطالبات مهم جامعه است که باید تمام دستگاه های خدمتگزار نهایت سعی و تلاش خویش را در مسیر رشد و  توسعه درمان بکار گیرند.

دکتر قنبرپور همچنین در جمع مدیران عضو شورای هماهنگی دستگاه های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: سازمان تامین اجتماعی به منظور الکترونیکی نمودن خدمات، 30خدمت مهم و اولویت دار را به صورت الکترونیکی ارائه خواهد کرد.                                                                                                                   

وی با اشاره به اینکه نسخه الکترونیک و حذف دفترچه درمانی با سرعت در استان با تشویق و ترغیب پزشکان در حال اجراست افزود: یکی از مزایای این طرح تشکیل پرونده الکترونیک بیماران است که در ارتقاء درمان در سطح جامعه بسیار مهم خواهد بود.

سرپرست مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گیلان در این جلسه به سه هدف پیش روی مدیریت درمان استان اشاره کرد و افزود: به منظور ارتقاء خدمات درمانی و افزایش رضایت مردم و بیمه شدگان بخش تروما و حوادث و همچنین بخش جراحی قلب، آنژیو گرافی و آنژیو پلاستی و افزایش ده تخت NICU نوزادان در تنها بیمارستان ملکی تامین اجتماعی استان گیلان به زودی اجرایی خواهد شد.

کد خبر: 2162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 5 =