پرستاری که پس از بمباران خانهاش بیمارستان را ترک نکرد
جنگ خیلیها را در اسفندماه دورکار و تعطیل کرد اما بعضی مشاغل تعطیلی نداشتند. بخش سیسییو در بیمارستان فیاضبخش تهران هم هیچ روزی از جنگ شیفت خالی نداشت و پرستاران آن هر روز در محیط کار حاضر بودند؛ مثل پرستاری که در این ویدیو از کار در بیمارستان در روزهایی میگوید که جنگ خانهاش را خراب کرده بود.
یک ماه پیشکد خبر: 76513
در حال بارگذاری...
















